Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Reflexe oslav J. A. Komenského v roce 1892 v dobovém pedagogickém tisku
|
0,00 | 0,00 | Učitelé a technologie. Mezi tradičním a moderním pojetím
|
5,85 | 11,70 | Budoucí učitelé a inovace v oblasti informačních a komunikačních technologií.
|
3,51 | 14,04 | Vzdělávací nabídka pro dospělé v České republice
|
0,00 | 0,00 | ICT a život dnešních dospělých (pohledem empirického výzkumu)
|
5,85 | 11,70 | Jak zkoumat ICT v každodenní práci učitele aneb videostudie jako kvalitativní metoda
|
5,85 | 11,70 | ICT v rukou českých učitelů
|
0,25 | 0,25 | Elearning ve školním vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Vývoj a proměna školy a ICT
|
0,00 | 0,00 | Velký diktátor
|
0,00 | 0,00 | V akci s češtinou
|
2,34 | 11,70 | K sociálním souvislostem kultury školy. Vnitřní a vnější aspekty chodu školy
|
5,85 | 11,70 | K vývoji a proměnám časopisu Pedagogická orientace v letech 1991-2004
|
11,70 | 46,80 | Kultura školy. Příspěvek k výzkumu a rozvoji
|
2,34 | 11,70 | K sociální souvislostem kultury školy. Vnitřní a vnější aspekty chodu školy
|
0,00 | 0,00 | Opravdu umíte pracovat s Wordem?
|
0,00 | 0,00 | Otokar Chlup a vznik Pedagogického semináře na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity ve světle archívních dokumentů
|
0,00 | 0,00 | School culture as an object of research
|
0,00 | 0,00 | ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole
|
0,00 | 0,00 | ICT in management of Czech primary schools from point of view of heads
|
0,00 | 0,00 | ICT and learning/teaching-friendly environment in Czech primary schools
|
0,00 | 0,00 | E-learning z druhé strany: pohled studentů
|
0,00 | 0,00 | ICT and the Czech School Culture: on the Preliminary Stage of a Research Project
|
14,04 | 14,04 | E-learning a vzdělávání. Několik pohledů na problematiku e-learningu
|
46,80 | 46,80 | ICT v životě základních škol
|
11,70 | 11,70 | ICT, digitální propast a vzdělávání dospělých: socioekonomické a vzdělávací aspekty digitální propasti v České republice.
|
0,00 | 0,00 | ICT očima učitelů
|
0,00 | 0,00 | On the Culture of Czech Schools
|
0,00 | 0,00 | Od tabule k monitoru. E-learning na Filozofické fakultě MU v roce 2007 pohledem empirického výzkumu
|
3,31 | 3,31 | Život a vzdělávání dospělých v éře informačních a komunikačních technologií
|
0,00 | 0,00 | ICT a moc před tabulí
|
0,00 | 0,00 | El-dům - portál pro podporu e-learningu (nejenom v systému Moodle).
|
2,34 | 4,68 | ICT očima učitelů
|
0,00 | 0,00 | ICT v přípravě na výuku
|
0,00 | 0,00 | ICT v životě dnešních základních škol (očima jejich ředitelů)
|
0,00 | 0,00 | Em busca do conceito de cultura escolar: Uma contribuiç?o para as discuss?es actuais
|
5,85 | 11,70 | E-learning ve vysokoškolské výuce pohledem empirického výzkumu
|
2,17 | 2,17 | Der Wissenschaftler und Pädagoge in den totalitären Regimen des 20. Jahrhunderts in der Tschechoslowakei
|
7,02 | 14,04 | Jak pracují dnešní učitelé s ICT?
|
0,00 | 0,00 | Nový slovník na CD: čím nás může překvapit?
|
0,00 | 0,00 | Přesvědčení učitele jako klíčový faktor e-learningu. Kvalitativní výzkum vysokoškolské e-learningové výuky
|
0,00 | 0,00 | V tahu nebo pod tlakem? Motivy vedoucí k užívání ICT v práci učitele.
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011