Vlčková Kateřina ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
5,85 46,80 Kurikulum - výuka - školní klima - učitelské vzdělávání: Analýza nálezů českého pedagogického výzkumu (2001-2008)
5,20 5,20 STRATEGIE UČENÍ: VÝZKUMNÉ OBLASTI, PŘÍSTUPY A METODY
11,70 11,70 Srovnání používání strategií učení cizímu jazyku u studentů osmiletých a čtyřletých gymnáziích
1,04 3,12 Výzkum výuky: vymezení pojmu
2,68 5,36 Aktuální problémy vzdělávání
11,70 46,80 Výzkum výuky: tematické oblasti, výzkumné přístupy a metody
0,00 0,00 Charakteristiky a vývojové trendy základního vzdělávání v zemích EU a v ČR
0,00 0,00 Strategie učení cizímu jazyku jako součást kurikula lingvodidaktické přípravy studentů učitelství cizích jazyků
0,00 0,00 STRATEGIE UČENÍ CIZÍMU JAZYKU
0,00 0,00 Zpráva ze semináře Orientace české základní školy (20.10.2005)
0,00 0,00 Zpráva ze semináře Orientace české základní školy (20.10.2005)
1,05 1,05 Kvantitativní výzkum.
0,00 0,00 Nová struktura kurikulárních dokumentů v ČR
0,35 0,70 Interakční analýza.
0,00 0,00 Jak se brněnští gymnazisté učí cizí jazyky? Jaké strategie učení používají? Které strategie jsou z hlediska vzdělávacích výsledků nejefektivnější?
0,00 0,00 Pracovní motivace z hlediska řízení v podmínkách školy
0,00 0,00 Používání strategií učení cizímu jazyku a jejich efektivita v gymnaziálním vzdělávání.
0,00 0,00 Předběžný návrh empirické klasifikace strategií učení cizímu jazyku
1,05 1,05 Efekt bumerangový. Efekt Galatea. Efekt Golem. Efekt haló. Efekt novosti. Efekt placebo. Efekt Pygmalion. Efekt sociální žádoucnosti. Efekt zmírňování. Logická chyba posouzení. Položka.
0,00 0,00 Genderové rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku.
0,00 0,00 Evaluace strategií učení v osvojeném kurikulu vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace na konci základního vzdělávání (zpráva z výzkumu)
0,00 0,00 Genderové rozdíly v používání strategií učení cizímu jazyku (zpráva z výzkumu).
0,00 0,00 Charakteristiky a vývojové trendy školství a vzdělávání v zemích Evropské unie.
0,00 0,00 Metody empirického výzkumu strategií učení (cizímu jazyku)
0,00 0,00 Organizační formy výuky a učivo v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení. Pilotní výzkum.
0,00 0,00 Organizační formy, fáze výuky, učivo a rozvíjené dovednosti v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení (zpráva z výzkumu)
0,00 0,00 MPMP071 Moderní pedagogika
0,00 0,00 Metodologická stránka doktorských projektů oboru Pedagogika.Pohled na projekty ze Semináře studentů 1. a 2. ročníku doktorského studijního programu na PdF MU
0,00 0,00 Reproduction of Gender Stereotypes in Teaching (design a východiska výzkumu)
0,00 0,00 Videostudie zum Englischunterricht in der Tschechischen Republik
0,00 0,00 Assessing the use of foreign language learning strategies and their effectiveness at the upper secondary comprehensive schools in the Czech Republic
1,95 11,70 CPV videostudie anglického jazyka: sběr dat a zamýšlené analýzy
0,00 0,00 Testování modelu vysvětlujícího známku z cizího jazyka pomocí strategií učení: multinomiální logistická regrese
11,70 11,70 Strategie učení v kurikulu všeobecného vzdělávání
46,80 46,80 STRATEGIE UČENÍ CIZÍMU JAZYKU. Výsledky výzkumu používání a efektivity strategií na gymnáziích.
0,00 0,00 Umí se žáci na konci základního vzdělávání učit cizí jazyk? Evaluace kompetence k učení ve vzdělávací oblasti (cizí) jazyk a jazyková komunikace
0,00 0,00 Úvodní slovo k rubrice Porada o nápravě věcí (téma učení)
0,00 0,00 Úvod do pedagogiky
0,00 0,00 Vliv používání e-materiálů a snížení kontaktní výuky na studijní úspěšnost. Evaluace e-materiálů a předmětu podporovaného e-learningovým prostředím is.muni (zpráva z výzkumu, evaluační případová studie)
0,00 0,00 Workshopy a konference Quantitative Methods in the Social Sciences, European Science Foundation (2003 až 2007)
Back
(c) Michal Bulant, 2011