Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,28 | 1,11 | Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf in der tschechischen Grundschule
|
0,15 | 0,30 | Speciální školství v České republice
|
0,00 | 0,00 | Speciální potřeby žáků v kontextu rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávaní - Třetí rok realizace výzkumného záměru
|
0,45 | 0,45 | Speciální pedagogika
|
2,38 | 2,38 | Special Needs Support in Inclusive Education
|
1,49 | 1,49 | Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education
|
0,00 | 0,00 | Profesionální podpora v inkluzivním vzdělávání - komparace v německém a českém školství
|
0,74 | 0,74 | Speciální potřeby žáků v kontextu rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávaní - Třetí rok realizace výzkumného záměru
|
23,40 | 46,80 | Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III.
|
0,00 | 0,00 | Vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami v základní škole speciální
|
3,22 | 3,22 | Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
|
1,14 | 1,14 | Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole
|
0,33 | 0,66 | Activation and Education Center
|
0,00 | 0,00 | Analýza souvislostí mezi poruchou motoriky a narušenou komunikační schopností u dětí s pohybovým postižením
|
0,00 | 0,00 | Vzpomínka na profesorku Lili Monatovou
|
0,00 | 0,00 | Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD
|
5,32 | 5,32 | Integration of talented and extremely talented basic school pupils as one of the aims of the research project
|
4,73 | 4,73 | Integrace žáků nadaných a mimořádně nadaných na základní škole jako jeden z cílů výzkumného záměru.
|
0,00 | 0,00 | Integrace žáků nadaných a mimořádně nadaných na základné škole jako jeden z cílů výzkumného záměru.
|
0,00 | 0,00 | Integrace žáků nadaných a mimořádně nadaných na základní škole jako jeden z cílů výzkumného záměru.
|
0,00 | 0,00 | Funkce speciálně pedagogické podpory v inkluzivním vzdělávání a komparace v německém a českém školství
|
0,00 | 0,00 | Integrace handicapovaných na trhu práce v mezinárodní dimenzi
|
1,05 | 3,15 | Integrativní/inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
|
1,29 | 2,59 | Podmínky integrativního inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
|
1,75 | 3,51 | Podmínky integrativního/inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice
|
0,00 | 0,00 | Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole
|
0,00 | 0,00 | Integration Jugendlicher mit Behinderungen in den Arbeitsmarkt aus transnationaler Sicht
|
0,98 | 1,97 | Podmínky integrativního inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice.
|
0,30 | 0,60 | Neue Trends in der Bildung im Bereich der Sonderpädagogik in der Tschechischen Republik
|
0,00 | 0,00 | Poruchy učení a poruchy chování
|
0,00 | 0,00 | Problematika nadaných dětí ve výzkumném záměru PdF MU
|
3,34 | 46,80 | Pregraduate Teacher Training 2.
|
0,00 | 0,00 | Speciální potřeby žáků v kontextu rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
|
15,60 | 46,80 | Strategie ve vzdělávání žáků s mentálním postižením v odborném učilišti a na praktické škole
|
0,42 | 1,27 | Zur Ausbildung von Lehrer/-inne/-n an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität im Hinblick auf die Arbeit mit Schüler/-inne/-n mit sonderpädagogischem Förderbedarf
|
0,00 | 0,00 | Výchova a nadání 1
|
0,88 | 0,88 | "Zespoly badawcze w projekcie naukowym ""Specjalne potrzeby uczniów w kontekscie Ramowego programu edukacyjnego ksztalcenia podstawowego 2007-2013"""
|
0,00 | 0,00 | Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností - konference k výzkumnému záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP pro ZV.
|
0,00 | 0,00 | Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému
|
0,00 | 0,00 | Doktorský studijní program Speciální pedagogika
|
0,00 | 0,00 | Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému
|
0,00 | 0,00 | Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování
|
0,33 | 0,66 | Centrum Edukacji i Aktywizacji
|
2,02 | 2,02 | Doktorský studijní program Speciální pedagogika
|
23,40 | 46,80 | Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Drama techniques in foreign language teaching to learners with SLD
|
23,40 | 46,80 | Psychopedie
|
23,40 | 46,80 | Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení
|
2,42 | 2,42 | Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
|
0,75 | 1,51 | Vliv současných změn v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na přípravu učitelů.
|
46,80 | 46,80 | Somatopedické aspekty
|
0,00 | 0,00 | Analýza podmínek pro úspěšné začlenění dětí - s tělesným postižením do mateřské školy
|
0,26 | 1,03 | Bildung von Schulern mit sonderpadagogischem Forderbedarf in der Tschechischen Republik - Vorstellung eines geplanten Forschungsprojektes
|
0,00 | 0,00 | Vliv současných změn v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na přípravu speciálních pedagogů v České republice
|
46,80 | 46,80 | Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávavacími potřebami I.
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011