Vítková Marie ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,28 1,11 Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf in der tschechischen Grundschule
0,15 0,30 Speciální školství v České republice
0,00 0,00 Speciální potřeby žáků v kontextu rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávaní - Třetí rok realizace výzkumného záměru
0,45 0,45 Speciální pedagogika
2,38 2,38 Special Needs Support in Inclusive Education
1,49 1,49 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for Basic Education
0,00 0,00 Profesionální podpora v inkluzivním vzdělávání - komparace v německém a českém školství
0,74 0,74 Speciální potřeby žáků v kontextu rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávaní - Třetí rok realizace výzkumného záměru
23,40 46,80 Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III.
0,00 0,00 Vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami v základní škole speciální
3,22 3,22 Využití konceptu bazální stimulace při vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
1,14 1,14 Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole
0,33 0,66 Activation and Education Center
0,00 0,00 Analýza souvislostí mezi poruchou motoriky a narušenou komunikační schopností u dětí s pohybovým postižením
0,00 0,00 Vzpomínka na profesorku Lili Monatovou
0,00 0,00 Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD
5,32 5,32 Integration of talented and extremely talented basic school pupils as one of the aims of the research project
4,73 4,73 Integrace žáků nadaných a mimořádně nadaných na základní škole jako jeden z cílů výzkumného záměru.
0,00 0,00 Integrace žáků nadaných a mimořádně nadaných na základné škole jako jeden z cílů výzkumného záměru.
0,00 0,00 Integrace žáků nadaných a mimořádně nadaných na základní škole jako jeden z cílů výzkumného záměru.
0,00 0,00 Funkce speciálně pedagogické podpory v inkluzivním vzdělávání a komparace v německém a českém školství
0,00 0,00 Integrace handicapovaných na trhu práce v mezinárodní dimenzi
1,05 3,15 Integrativní/inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
1,29 2,59 Podmínky integrativního inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
1,75 3,51 Podmínky integrativního/inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice
0,00 0,00 Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole
0,00 0,00 Integration Jugendlicher mit Behinderungen in den Arbeitsmarkt aus transnationaler Sicht
0,98 1,97 Podmínky integrativního inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice.
0,30 0,60 Neue Trends in der Bildung im Bereich der Sonderpädagogik in der Tschechischen Republik
0,00 0,00 Poruchy učení a poruchy chování
0,00 0,00 Problematika nadaných dětí ve výzkumném záměru PdF MU
3,34 46,80 Pregraduate Teacher Training 2.
0,00 0,00 Speciální potřeby žáků v kontextu rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
0,00 0,00 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
15,60 46,80 Strategie ve vzdělávání žáků s mentálním postižením v odborném učilišti a na praktické škole
0,42 1,27 Zur Ausbildung von Lehrer/-inne/-n an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität im Hinblick auf die Arbeit mit Schüler/-inne/-n mit sonderpädagogischem Förderbedarf
0,00 0,00 Výchova a nadání 1
0,88 0,88 "Zespoly badawcze w projekcie naukowym ""Specjalne potrzeby uczniów w kontekscie Ramowego programu edukacyjnego ksztalcenia podstawowego 2007-2013"""
0,00 0,00 Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností - konference k výzkumnému záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP pro ZV.
0,00 0,00 Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému
0,00 0,00 Doktorský studijní program Speciální pedagogika
0,00 0,00 Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému
0,00 0,00 Intervence jako sebepodpora u žáků s dispozicí k poruchám chování
0,33 0,66 Centrum Edukacji i Aktywizacji
2,02 2,02 Doktorský studijní program Speciální pedagogika
23,40 46,80 Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Drama techniques in foreign language teaching to learners with SLD
23,40 46,80 Psychopedie
23,40 46,80 Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení
2,42 2,42 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
0,00 0,00 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
0,75 1,51 Vliv současných změn v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na přípravu učitelů.
46,80 46,80 Somatopedické aspekty
0,00 0,00 Analýza podmínek pro úspěšné začlenění dětí - s tělesným postižením do mateřské školy
0,26 1,03 Bildung von Schulern mit sonderpadagogischem Forderbedarf in der Tschechischen Republik - Vorstellung eines geplanten Forschungsprojektes
0,00 0,00 Vliv současných změn v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na přípravu speciálních pedagogů v České republice
46,80 46,80 Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávavacími potřebami I.
Back
(c) Michal Bulant, 2011