Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | MOSEM - low-tech souprava pro pokusy z elektromagnetismu
|
3,34 | 6,69 | Motivování nadaných žáků pomocí rodinného přírodovědného vzdělávání.
|
2,92 | 8,78 | On the dynamic nature of physics teachers pedagogical content knowledge
|
3,34 | 6,69 | Motivating of gifted students by family science education.
|
0,00 | 0,00 | Přírodovědné učení úlohy pro žáky se specifickými poruchami učení
|
0,00 | 0,00 | Rodinné přírodovědné vzdělávání jako zdroj motivace nadaných žáků.
|
0,00 | 0,00 | Problematika motivace přírodovědně nadaných žáků
|
0,00 | 0,00 | Video-study of the role of experiments in physics education
|
0,00 | 0,00 | Výběr a strukturování vzdělávacího obsahu jako aktuální pedagogický problém
|
0,00 | 0,00 | Hands-on Activity as a Source of Learning Tasks in Science Education
|
0,00 | 0,00 | The educational roles of video programs with experiments.
|
0,00 | 0,00 | The Hands-on Science Network
|
0,00 | 0,00 | Family hands-on activities in science and technology education for all: gifted and ungifted, children and adults
|
0,00 | 0,00 | Evropský projekt EuSTD-web jako příklad výukové aplikace internetu
|
0,00 | 0,00 | Inovace fyzikálních učebních úloh pro žáky se specifickými poruchami učení
|
0,00 | 0,00 | Měříme lidské tělo.
|
11,70 | 11,70 | Nastává éra mezioborových didaktik?
|
0,00 | 0,00 | Motivation and Hands-on Experiments
|
0,00 | 0,00 | Projekt SYSTEM jako příklad mezinárodního využití ICT v přípravě učitelů přírodovědy
|
0,00 | 0,00 | Didaktika přírodovědy a rámcové vzdělávací programy
|
0,00 | 0,00 | Fyzika v jednoduchých pokusech
|
0,00 | 0,00 | Everyday Living and Safe Living in Simple Science Experiments
|
0,34 | 0,68 | Cognitive Motivation in Science Teacher Training
|
0,00 | 0,00 | Fyzika a přírodověda v přetlakové láhvi
|
0,00 | 0,00 | Observation and Preconceptions in Science Education Particulary Focused to Gifted Students
|
4,62 | 9,24 | The motivation of gifted students through a natural experiments in learning tasks
|
2,99 | 5,99 | Motivování nadaných žáků přírodovědným experimentem v učebních úlohách.
|
4,62 | 9,24 | The motivation of gifted students through a natural experiment in learning tasks.
|
0,68 | 0,68 | Motivation and Hands-on Experiments
|
0,00 | 0,00 | Ruce ve fyzice
|
0,00 | 0,00 | Přírodovědný experiment v učebních úlohách jako zdroj motivace nadaných žáků
|
4,73 | 9,46 | Poznávací motivace nadaných žáků v přírodovědné výuce.
|
0,27 | 0,55 | Safety of the Human Body in Hands-on Science Experiments
|
0,22 | 0,43 | Video-study of Physics Education: the Role of Teaching Tasks in the Process of Skills Acquirement.
|
0,00 | 0,00 | Video-study of Physics Education: the Role of Teaching Tasks in the Process of Skills Acquirement.
|
3,90 | 11,70 | Učební úlohy ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy: vybrané výsledky CPV videostudie fyziky
|
0,00 | 0,00 | Diagnostika pozorovacích schopností a prekoncepcí přírodovědně nadaných žáků
|
0,00 | 0,00 | Cognitive Motivation in Science Teacher Training
|
0,00 | 0,00 | Edutainment or Entertainment. Education Possibilities of Didactic Games in Science Education
|
0,00 | 0,00 | Fyzikální a matematická olympiáda jako příklad motivace nadaných studentů
|
0,00 | 0,00 | Fyzika v pytlíku
|
0,00 | 0,00 | Integrovaná terénní výuka jako metoda rozvoje přírodovědného myšlení talentovaných žáků
|
0,00 | 0,00 | Everyday Living and Safe Living in Simple Science Experiments
|
0,00 | 0,00 | Dynamická povaha učitelových didaktických znalostí obsahu: případová (video)studie z výuky fyziky na 2. stupni základní školy
|
0,00 | 0,00 | Diagnostics of the Analytical Observation and Preconceptions in Science Education Particulary Focused to Gifted Students
|
6,12 | 12,23 | Cognitive motivation of the talented pupils in natural sciences.
|
0,00 | 0,00 | Metoda videostudie jako diagnostický nástroj při realizaci RVP
|
0,00 | 0,00 | Každodenní a bezpečný život v motivačních problémových přírodovědných úlohách založených na jednoduchých pokusech
|
0,00 | 0,00 | Motivational Problem Exercises Based on Simple Experiments
|
0,00 | 0,00 | PCK a didaktika fyziky
|
0,00 | 0,00 | PCK a didaktika fyziky
|
0,00 | 0,00 | Safety of the Human Body in Hands-on Science Experiments
|
0,00 | 0,00 | Role fyzikálních dovedností v RVP ZV
|
0,00 | 0,00 | Stacionár Jedovnice jako zařízení pro rozvoj přírodovědně talentovaných žáků
|
0,00 | 0,00 | Teacher Training in Elementary School Experiments
|
0,00 | 0,00 | Science Experimental Skills under Development
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011