Štěpánek Kamil ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,00 0,00 To the context of multicultural and media-aided education in teaching history.
0,00 0,00 K mediální výchově optikou dějepisu a kurikulární reformy.
11,70 11,70 K čemu potřebujeme a využijeme v dějepise hraný film?
1,44 1,44 K metodické implementaci mediální výchovy do školního dějepisu.
1,52 1,52 Dopravní výchova v dějepisu
0,00 0,00 K mezipředmětovým vztahům v rámci obsahové dimenze kurikula ZŠ: na příkladu českého jazyka a dějepisu
0,00 0,00 Ruské revoluce v metodické interpretaci základní a střední školy
0,00 0,00 ABSOLVENT ZÁKLADNÍ ŠKOLY V KONTEXTECH HISTORICKÉHO VĚDOMÍ, VLASTENECTVÍ A EVROPANSTVÍ
0,00 0,00 Hraný historický film k období 1945-1992 v kontextu dějepisné výuky
0,00 0,00 Fabularne filmy historyczne i nauczanie historii w szkole w kontekście wychowania do obywatelskości
2,46 46,80 Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část II. Využití učiva 2. stupně ZŠ pro dopravní výchovu
2,46 46,80 Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část I.
2,46 46,80 Dopravní výchova v RVP pro 1. stupeň ZŠ
11,70 11,70 Raný novověk ve filmu(?):Příspěvek k mediální výchově na ZŠ
0,10 0,10 Osídlení a vývoj krajiny okresu Blansko
0,00 0,00 Tradycje, współczesność i perspektywy korelacji międzyprzedmiotowej w nauczaniu historii w Republice Czeskiej
Back
(c) Michal Bulant, 2011