Škrabánková Jana ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
4,01 4,01 Model logické struktury edukačního procesu pro nadaného žáka
0,00 0,00 Metody a způsoby práce s nadanými žáky
0,00 0,00 Nadaný žák na 1. stupni základní školy
0,00 0,00 Podpora a rozvoj nadání u žáků romského etnika.
0,00 0,00 Profil učitele nadaného žáka
0,00 0,00 Problematika nadání dětí cizinců v České republice.
0,00 0,00 Tvorba individuálního vzdělávacího programu pro nadaného žáka
0,00 0,00 Výzkum mýtů vyskytujících se mezi pedagogy v praxi
0,00 0,00 Komunikační specifika nadaných žáků 2.
1,09 3,27 Komunikační specifika nadaných žáků 2.
0,00 0,00 Model logické struktury edukačního procesu
0,00 0,00 Model logické struktury edukačního procesu
0,00 0,00 Modeling of Structure of Textbook
0,00 0,00 Modeling of Structure of Textbook
0,00 0,00 Model logické struktury edukačního procesu
0,00 0,00 Modelování struktury učebnice.
0,00 0,00 Modeling of Structure of Textbook.
0,00 0,00 Modeling of Structure of Textbook.
0,00 0,00 Modeling of Structure of Textbook.
0,00 0,00 The curriculum contents dimension concerning the education of chemistry teachers.
3,49 10,47 Possibilities of Development of gifted Pupils at School.
1,77 5,32 Pupils gifted for natural sciences and evaluation of their results concerning
1,77 5,32 Pupils Gifted for Natural Sciences and Evaluation of Their Results Concerning Chemical Olympics.
1,58 4,73 Přírodovědně nadaní žáci a evaluace jejich výsledků v rámci chemických olympiád.
2,36 7,09 Přírodovědně nadaní žáci a evaluace jejich výsledků
0,00 0,00 Přírodovědně nadaní žáci a evaluace jejich výsledků
0,92 3,69 The Cooperation of Scool and Pedagogical-Psychological Service during the Care of gifted Pupils.
4,01 4,01 A Model of the Logical Structure of Gifted and Talented Pupil.
0,00 0,00 Nadaní žáci z pohledu evaluace jejich výsledků v přírodovědných soutěžích.
0,00 0,00 The role of the integrated conceptional maps in the education process.
0,00 0,00 The role of the integrated conceptional maps in the education process.
0,00 0,00 The role of the integrated conceptional maps in the education process.
0,00 0,00 A Model of the Logical Structure of the Educational Process
0,00 0,00 A model of the logical structure of the educational process
0,00 0,00 A Model of the Logical Structure of the Educational Process
Back
(c) Michal Bulant, 2011