Škapa Radoslav ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,00 0,00 Quality of Buyer-Seller Relationships from Value Creation Perspective
0,00 0,00 Problematika řízení zpětných toků z podnikového pohledu
0,00 0,00 Qualitative exploration on advertising strategy in the new EU member states
0,00 0,00 Reverse Logistics in the Czech Republic: Outcomes of the Preliminary Research
0,00 0,00 Reverse Logistics in the Czech Republic: five year retrospective
0,00 0,00 Zpětná logistika: tendence v českých podnicích
15,57 15,57 Global web site standardization in the new EU member states: Initial observations from Poland and the Czech Republic
0,00 0,00 Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies
0,00 0,00 Teoretické a metodologické základy analýzy potenciálů klastrovatelnosti odvětví
23,40 23,40 Lexikón logistiky
0,00 0,00 Potenciály klastrovatelnosti odvětví
0,00 0,00 Rozdílné přístupy k identifikaci průmyslových klastrů
0,00 0,00 Different approaches to industry clusters identification
0,00 0,00 Indikátory potenciálů klastrovatelnosti
0,00 0,00 Potenciály klastrovatelnosti odvětví
0,00 0,00 Quality of Buyer-Seller Relationships in Perspective of Value Creation
0,00 0,00 Sítě malých a středních podniků v ČR
0,00 0,00 Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
0,00 0,00 Website standardization in Poland and the Czech Republic
2,85 2,85 Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic
1,57 1,57 Understanding Brand Web Site Positioning in the New EU Member States: The Case of the Czech Republic
0,00 0,00 Faktory ovlivňující chování spotřebitelů v oblasti mobilních her
3,41 3,41 Global Youth and Mobile Games: Applying the Extended Technology Acceptance Model in the U.S.A., Japan, Spain, and the Czech Republic
0,00 0,00 Insight into Corporate Social Responsibility practices Of Czech companies
0,00 0,00 Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies
0,00 0,00 Global website positioning in Poland and the Czech Republic: Preliminary findings
82,31 82,31 Capturing Global Youth: Mobile Gaming in the U.S., Spain, and the Czech Republic
1,36 1,36 Expanding the Borderless Frontier: International Website Brand Strategies in the New EU Member States
0,00 0,00 Modeling consumer behavior in mobile commerce from the perspective of wireless Internet adoption: A comparative analysis of Japan, Spain, and the Czech Republic
0,00 0,00 Potenciály klastrovatelnosti odvětví v území jižní Moravy III
0,00 0,00 Reporting o společenské zodpovědnosti - průzkum českých podniků
0,00 0,00 Reporting o aktivitách sociální odpovědnosti českých a slovenských podniků
0,00 0,00 Sociální zodpovědnost ve výročních zprávách českých a slovenských podniků
0,00 0,00 Vizualizace neformálních vztahů v podniku pomocí programu Ucinet a Visone
0,00 0,00 Business Management in the Czech Republic
0,00 0,00 The analysis of formal and informal relations within companies in business gaming simulation
0,00 0,00 A cross-cultural comparison of mobile gaming adoption: From the perspectives of consumer behavior
Back
(c) Michal Bulant, 2011