Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,68 | 1,35 | Metody a techniky DV pro podporu inkluze
|
0,78 | 1,55 | Vývoj a zkoumání vrstevnických vztahů
|
0,00 | 0,00 | The Screening Assessment of Peer Relationship in the Classroom: Consistency in Rating of Social Behaviour of Children in the Classroom between Teachers and Children
|
0,00 | 0,00 | Parenting style during childhood and perception of parents as predictors of adolescents self-esteem
|
0,00 | 0,00 | Sociometric Position of Czech Seventh Graders with Risk-Taking Behaviour
|
3,01 | 3,01 | Parenting Style as Perceived by Adolescents
|
1,34 | 2,67 | Relationships with Parents from the Perspective Attachment Theory
|
2,17 | 4,35 | Risk Behavior
|
0,42 | 1,67 | The Psychological Branch of the ELSPAC Study: A Survey of 15-Year-Old Respondents
|
0,00 | 0,00 | Využití dramatické výchovy a efektivních metod práce v prostředí školní integrace
|
0,00 | 0,00 | Využití dramatické výchovy a efektivních metod práce v prostředí školní integrace
|
1,17 | 2,34 | Clarity of Self
|
1,00 | 2,01 | Experienced Relationships with Peers
|
2,67 | 8,00 | Sociální opora rodičů a vrstevníků a její význam pro rozvoj rizikového chování v adolescenci
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011