Šimoník Oldřich ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,00 0,00 Metody a způsoby práce s nadanými žáky
7,58 7,58 Názory učitelů na problematiku nadaných žáků
7,58 7,58 Talented Pupils - Views Teachers
0,00 0,00 Problematika nadání dětí cizinců v České republice.
0,00 0,00 Profil učitele nadaného žáka
0,25 0,25 Začínající učitel
12,29 12,29 General Didactics
1,09 3,27 Komunikační specifika nadaných žáků 2.
0,00 0,00 Komunikační specifika nadaných žáků 2.
0,00 0,00 Introduction to Didactics.
0,00 0,00 Informovanost učitelů o problematice nadání
46,80 46,80 Úvod do didaktiky základní školy
0,00 0,00 Vztah teorie a praxe v pregraduální přípravě učitelů.
0,00 0,00 Vztah teorie a praxe v pregraduální přípravě učitelů.
0,00 0,00 Vztah teorie a praxe v pregraduální přípravě učitelů.
0,00 0,00 Vliv pedagogického a sociálního prostředí na pedagogickou činnnost začínajících učitelů
0,70 0,70 Výběr výzkumného vzorku. Zkušenosti.
0,00 0,00 Model logické struktury edukačního procesu
0,00 0,00 Model logické struktury edukačního procesu
0,00 0,00 Některé nové trendy v přípravě učitelů.
0,00 0,00 Modeling of Structure of Textbook.
0,00 0,00 K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů.
0,00 0,00 Modeling of Structure of Textbook.
0,00 0,00 Modelování struktury učebnice.
0,00 0,00 Model logické struktury edukačního procesu
0,00 0,00 Modeling of Structure of Textbook.
0,00 0,00 Modeling of Structure of Textbook
0,00 0,00 The influence of pedagogical and social environments on the educational activities of newly qualified teachers
0,00 0,00 Modeling of Structure of Textbook
0,00 0,00 Pedagogické problémy učitelů v dnešní škole
0,00 0,00 "Pedagogické praxe - připomínky k jejich organizaci a průběhu
46,80 46,80 Pedagogická praxe.
0,00 0,00 Proměny vztahu učitel-žák a příprava budoucích učitelů.
46,80 46,80 Příprava budoucích učitelů
1,75 1,75 Dokumentace výzkumu. Organizace výzkumu. Registrace výzkumných jevů.
0,00 0,00 Čtenářská gramotnost v kontextu kvality lidského života a poslání školy.
0,00 0,00 The curriculum contents dimension concerning the education of chemistry teachers.
23,40 46,80 Kooperující učitel.
0,00 0,00 Pedagogická praxe: funkce a význam hodnocení studenta.
0,00 0,00 Poruchy učení a poruchy chování
0,00 0,00 Pedagogická praxe v přípravě budoucích učitelů.
3,49 10,47 Possibilities of Development of gifted Pupils at School.
0,00 0,00 "Pedagogical communication
0,00 0,00 Sketch teaching methods
1,77 5,32 Pupils gifted for natural sciences and evaluation of their results concerning
0,00 0,00 Sketch theory lessons
3,34 46,80 Pregraduate Teacher Training 2.
1,58 4,73 Přírodovědně nadaní žáci a evaluace jejich výsledků v rámci chemických olympiád.
2,36 7,09 Přírodovědně nadaní žáci a evaluace jejich výsledků
0,00 0,00 Přírodovědně nadaní žáci a evaluace jejich výsledků
1,77 5,32 Pupils Gifted for Natural Sciences and Evaluation of Their Results Concerning Chemical Olympics.
0,00 0,00 Učitel, rodiče a nadaní žáci.
3,08 6,16 Teacher, parents and talented pupils.
0,00 0,00 Výchova a nadání 1
2,72 5,44 Učitel, rodiče a nadaní žáci.
1,34 1,34 Historický vývoj vyučovacích metod.
0,00 0,00 "Edukace nadaných žáků
0,92 3,69 The Cooperation of Scool and Pedagogical-Psychological Service during the Care of gifted Pupils.
0,00 0,00 Nadaní žáci z pohledu evaluace jejich výsledků v přírodovědných soutěžích.
0,00 0,00 Pregraduální příprava učitelů - studijní moduly.
0,00 0,00 Podpora nadání - významný společenský úkol.
0,00 0,00 Preces historyczny a współczesne unowoczešnianie systemu dydakticznego.
0,00 0,00 "Undergraduate Teacher Training
0,00 0,00 Rozdíly vstupní úrovně žáků 1. třídy ve vazbě na rodinnou výchovu a návštěvu mateřské školy.
0,00 0,00 The role of the integrated conceptional maps in the education process.
0,00 0,00 The role of the integrated conceptional maps in the education process.
0,00 0,00 The role of the integrated conceptional maps in the education process.
0,00 0,00 A Model of the Logical Structure of the Educational Process
0,00 0,00 A Model of the Logical Structure of the Educational Process
0,00 0,00 Výuka didaktiky a výchova k hodnotám
0,00 0,00 A model of the logical structure of the educational process
Back
(c) Michal Bulant, 2011