Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Metody a způsoby práce s nadanými žáky
|
7,58 | 7,58 | Názory učitelů na problematiku nadaných žáků
|
7,58 | 7,58 | Talented Pupils - Views Teachers
|
0,00 | 0,00 | Problematika nadání dětí cizinců v České republice.
|
0,00 | 0,00 | Profil učitele nadaného žáka
|
0,25 | 0,25 | Začínající učitel
|
12,29 | 12,29 | General Didactics
|
1,09 | 3,27 | Komunikační specifika nadaných žáků 2.
|
0,00 | 0,00 | Komunikační specifika nadaných žáků 2.
|
0,00 | 0,00 | Introduction to Didactics.
|
0,00 | 0,00 | Informovanost učitelů o problematice nadání
|
46,80 | 46,80 | Úvod do didaktiky základní školy
|
0,00 | 0,00 | Vztah teorie a praxe v pregraduální přípravě učitelů.
|
0,00 | 0,00 | Vztah teorie a praxe v pregraduální přípravě učitelů.
|
0,00 | 0,00 | Vztah teorie a praxe v pregraduální přípravě učitelů.
|
0,00 | 0,00 | Vliv pedagogického a sociálního prostředí na pedagogickou činnnost začínajících učitelů
|
0,70 | 0,70 | Výběr výzkumného vzorku. Zkušenosti.
|
0,00 | 0,00 | Model logické struktury edukačního procesu
|
0,00 | 0,00 | Model logické struktury edukačního procesu
|
0,00 | 0,00 | Některé nové trendy v přípravě učitelů.
|
0,00 | 0,00 | Modeling of Structure of Textbook.
|
0,00 | 0,00 | K některým možnostem využití pedagogické praxe v teoretické i praktické složce pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů.
|
0,00 | 0,00 | Modeling of Structure of Textbook.
|
0,00 | 0,00 | Modelování struktury učebnice.
|
0,00 | 0,00 | Model logické struktury edukačního procesu
|
0,00 | 0,00 | Modeling of Structure of Textbook.
|
0,00 | 0,00 | Modeling of Structure of Textbook
|
0,00 | 0,00 | The influence of pedagogical and social environments on the educational activities of newly qualified teachers
|
0,00 | 0,00 | Modeling of Structure of Textbook
|
0,00 | 0,00 | Pedagogické problémy učitelů v dnešní škole
|
0,00 | 0,00 | "Pedagogické praxe - připomínky k jejich organizaci a průběhu |
46,80 | 46,80 | Pedagogická praxe.
|
0,00 | 0,00 | Proměny vztahu učitel-žák a příprava budoucích učitelů.
|
46,80 | 46,80 | Příprava budoucích učitelů
|
1,75 | 1,75 | Dokumentace výzkumu. Organizace výzkumu. Registrace výzkumných jevů.
|
0,00 | 0,00 | Čtenářská gramotnost v kontextu kvality lidského života a poslání školy.
|
0,00 | 0,00 | The curriculum contents dimension concerning the education of chemistry teachers.
|
23,40 | 46,80 | Kooperující učitel.
|
0,00 | 0,00 | Pedagogická praxe: funkce a význam hodnocení studenta.
|
0,00 | 0,00 | Poruchy učení a poruchy chování
|
0,00 | 0,00 | Pedagogická praxe v přípravě budoucích učitelů.
|
3,49 | 10,47 | Possibilities of Development of gifted Pupils at School.
|
0,00 | 0,00 | "Pedagogical communication |
0,00 | 0,00 | Sketch teaching methods
|
1,77 | 5,32 | Pupils gifted for natural sciences and evaluation of their results concerning
|
0,00 | 0,00 | Sketch theory lessons
|
3,34 | 46,80 | Pregraduate Teacher Training 2.
|
1,58 | 4,73 | Přírodovědně nadaní žáci a evaluace jejich výsledků v rámci chemických olympiád.
|
2,36 | 7,09 | Přírodovědně nadaní žáci a evaluace jejich výsledků
|
0,00 | 0,00 | Přírodovědně nadaní žáci a evaluace jejich výsledků
|
1,77 | 5,32 | Pupils Gifted for Natural Sciences and Evaluation of Their Results Concerning Chemical Olympics.
|
0,00 | 0,00 | Učitel, rodiče a nadaní žáci.
|
3,08 | 6,16 | Teacher, parents and talented pupils.
|
0,00 | 0,00 | Výchova a nadání 1
|
2,72 | 5,44 | Učitel, rodiče a nadaní žáci.
|
1,34 | 1,34 | Historický vývoj vyučovacích metod.
|
0,00 | 0,00 | "Edukace nadaných žáků |
0,92 | 3,69 | The Cooperation of Scool and Pedagogical-Psychological Service during the Care of gifted Pupils.
|
0,00 | 0,00 | Nadaní žáci z pohledu evaluace jejich výsledků v přírodovědných soutěžích.
|
0,00 | 0,00 | Pregraduální příprava učitelů - studijní moduly.
|
0,00 | 0,00 | Podpora nadání - významný společenský úkol.
|
0,00 | 0,00 | Preces historyczny a współczesne unowoczešnianie systemu dydakticznego.
|
0,00 | 0,00 | "Undergraduate Teacher Training |
0,00 | 0,00 | Rozdíly vstupní úrovně žáků 1. třídy ve vazbě na rodinnou výchovu a návštěvu mateřské školy.
|
0,00 | 0,00 | The role of the integrated conceptional maps in the education process.
|
0,00 | 0,00 | The role of the integrated conceptional maps in the education process.
|
0,00 | 0,00 | The role of the integrated conceptional maps in the education process.
|
0,00 | 0,00 | A Model of the Logical Structure of the Educational Process
|
0,00 | 0,00 | A Model of the Logical Structure of the Educational Process
|
0,00 | 0,00 | Výuka didaktiky a výchova k hodnotám
|
0,00 | 0,00 | A model of the logical structure of the educational process
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011