Šeďová Klára ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,30 0,30 Mediální pedagogika
0,00 0,00 Učitelé a technologie. Mezi tradičním a moderním pojetím
11,70 11,70 Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy
7,02 14,04 Vzdělávací potřeby ve vztahu k účasti na vzdělávání dospělých
5,85 11,70 Jak zkoumat ICT v každodenní práci učitele aneb videostudie jako kvalitativní metoda
5,85 11,70 ICT v rukou českých učitelů
0,00 0,00 Možnosti uplatnění zakotvené teorie v pedagogickém výzkumu: Rodinná socializace dětského televizního diváctví
11,70 11,70 Podoby pedagogické komunikace v české škole: intencionální a iluzivní dialog
0,00 0,00 Educational Needs of Adults in the Czech Republic
11,70 11,70 Mediální výchova v rodinách předškoláků
0,00 0,00 ICT očima učitelů
0,00 0,00 Motivace a bariéry ve vzdělávání dospělých
3,73 3,73 Rodinné vzdělávání dospělých jako součást celoživotního učení
11,70 11,70 Chtějí se rodiče učit? Rodinné a rodičovské vzdělávání očima potenciálních účastníků.
46,80 46,80 Děti a rodiče před televizí. Rodinná socializace dětského televizního diváctví.
2,34 4,68 ICT očima učitelů
0,00 0,00 ICT a moc před tabulí
0,00 0,00 ICT v přípravě na výuku
11,70 11,70 Co víme o výukovém dialogu?
7,02 14,04 Jak pracují dnešní učitelé s ICT?
0,00 0,00 Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. E-learningový kurz
0,00 0,00 Jak se vyznat v babylonské krajině? Kritéria kvality kvalitativního výzkumu
0,00 0,00 Konstruktivismus v e-learningové vysokoškolské výuce?
23,40 46,80 Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: pravidla hry
0,00 0,00 V tahu nebo pod tlakem? Motivy vedoucí k užívání ICT v práci učitele.
0,00 0,00 Učební materiály pro kvalitativní výzkum v pedagogice
0,16 0,16 The Sociology of Childhood in the Czech Republic
11,70 11,70 Rodinné vzdělávání jako součást celoživotního učení
0,00 0,00 Studentský výzkum jako nástroj poznání pedagogické reality
1,42 1,42 Vyprávění o mateřství jako heroický epos
Back
(c) Michal Bulant, 2011