Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Problémy v sociální adaptaci dětí s dyslexií
|
0,94 | 2,81 | Sebepojetí dětí se specifickými poruchami učení
|
0,67 | 1,33 | Adequate motivation for learning - a prerequisite for the development of a healthy pupils' development
|
0,00 | 0,00 | Vztah mezi tvořivostí pubescentů a některými faktory rodinného prostředí
|
0,00 | 0,00 | Adaptační problémy vysokoškolských studentů na počátku studia
|
0,00 | 0,00 | Learning styles and anxiety
|
3,36 | 6,72 | Intelektové schopnosti a školní úspěšnost žáků základních a středních škol
|
0,00 | 0,00 | Maladaptace dětí v prostředí základních škol
|
3,36 | 6,72 | Intellective Skills and School Successfulness of Primary and Secondary School Pupils
|
0,00 | 0,00 | K problematice učebního stylu dětí školního věku na tradičních a daltonských školách
|
3,36 | 6,72 | Sebepojetí školní úspěšnosti dětí se specifickými poruchami učení
|
0,00 | 0,00 | Pupils psychological stress and optimal school adaptation factors
|
0,00 | 0,00 | Prediktory syndromu vyhoření u učitelů
|
3,36 | 6,72 | Self-Perception of School Successfulness among Children with Specific Learning Disorders
|
0,00 | 0,00 | Přehled o činnosti Psychologického ústavu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v letech 2003-2004
|
0,00 | 0,00 | K problematice významu motivace žáků k učení
|
0,00 | 0,00 | Issues of learning styles and academic achievement at pupils prone to test-anxiety and test-anxious pupils
|
0,00 | 0,00 | Problémy sociální adaptace žáků základních škol
|
0,00 | 0,00 | Problémy sociální adaptace žáků základních škol
|
0,00 | 0,00 | Projective diagnostics of achievement motivation - possibilities and limitations
|
0,00 | 0,00 | Činnost Psychologického ústavu Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v letech 2005-2007
|
0,00 | 0,00 | Možnosti diagnostiky motivace v prostředí školy
|
0,00 | 0,00 | Možnosti diagnostiky motivace v prostředí školy
|
0,00 | 0,00 | Projektivní diagnostika výkonové motivace - možnosti a omezení
|
0,00 | 0,00 | Sociální vztahy jako ústřední kategorie věd o člověku
|
0,00 | 0,00 | Social adaptation of children in the school environment: The problems and disturbances
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011