Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Positive and negative aspects of using chat in primary school pupils
|
72,24 | 72,24 | Program pro intranetovou prezentaci testů s výběrovou a tvořenou odpovědí
|
72,24 | 72,24 | Program pro řízení a tvorbu interneových a intranetových testů
|
72,24 | 72,24 | Program pro internetovou prezentaci testů s výběrovou a tvořenou odpovědí
|
0,00 | 0,00 | Diagnostic Methods for Healthweise Orientated Vocational Selection of Primary School Pupils
|
0,00 | 0,00 | Diagnostic Methods for Healthweise Orientated Vocational Selection of Primary School Pupils
|
0,00 | 0,00 | Security policy of Flash Player and use of ASPX for sending of test results by e-mail
|
72,24 | 72,24 | Testy
|
0,00 | 0,00 | Wie kann die Schule dazu beitragen, das Gesundheitsrisiko von Schüler / -inen/ -n bei Computernutzung zu minimierren?
|
0,00 | 0,00 | SYSTÉM PRO SÍOVÉ TESTOVÁNÍ ÁKŮ A STUDENTŮ GENEROVÁNÍM TESTŮ
|
0,00 | 0,00 | Barvy - program pro snímání dat a vyhodnocování barevného sémantického diferenciálu
|
0,00 | 0,00 | The impact of information technologies on teachers social, mental and physical health
|
6,72 | 6,72 | The impact of information technologies on teachers social, mental and physical health
|
0,00 | 0,00 | Logika
|
0,00 | 0,00 | Systém Socio
|
0,00 | 0,00 | SYSTÉM PRO DIAGNOSTIKU KLÍMATU TŘÍDY DIAGNOSTICKÝ SYSTÉM SOCIO
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011