Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 23,40 | 23,40 | Železnice v Evropě a evropská dopravní politika
|
0,00 | 0,00 | Konkurenceschopnost železniční a letecké dopravy
|
0,00 | 0,00 | Vývoj železniční dopravy v Evropě a její pozice v evropské dopravní politice
|
0,00 | 0,00 | Přímá železniční spojení z Prahy a Bratislavy (vliv politických a společenských změn)
|
0,00 | 0,00 | Railway transport and tourism development in the Czech republic
|
0,00 | 0,00 | Polohová diferenciace obcí v regionu NUTS II Jihovýchod
|
0,00 | 0,00 | Hodnocení vybrané turistické dopravní infrastruktury – příklad zimních středisek
|
0,00 | 0,00 | Evropská dopravní politika - kritika a geografické hodnocení
|
0,00 | 0,00 | Doprava a venkovský prostor, příklad Znojemska
|
0,00 | 0,00 | nternational Railway Transport in the Czech Republic and in Slovakia
|
0,00 | 0,00 | Doprava ve venkovském prostoru
|
0,00 | 0,00 | Competitiveness of Air Transport in Central Europe
|
3,36 | 6,72 | Ohrožuje společná dopravní politika konkurenceschopnost evropské ekonomiky?
|
0,00 | 0,00 | Venkovský prostor a jeho oživení
|
5,85 | 23,40 | Železniční doprava - institucionální postavení, hospodářská politika a ekonomická teorie
|
1,46 | 11,70 | Atlas cestovního ruchu České republiky
|
0,94 | 16,85 | Vybrané přírodní extrémy a jejich dopady na Moravě a ve Slezsku
|
1,46 | 11,70 | Atlas cestovního ruchu České republiky
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011