Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Quality of life, health and environment from educational point odf view.
|
0,00 | 0,00 | Teacher Fatigue
|
3,36 | 6,72 | Category of life quality in health psychology
|
0,00 | 0,00 | Aktuální stav výchovy ke zdraví v přípravě učitelů
|
3,36 | 6,72 | THE CATEGORY OF LIFE QUALITY IN PSYCHOLOGY OF HEALTH
|
0,00 | 0,00 | Health Care and the Environment from the Viewpoint of Primary School Pupils
|
0,00 | 0,00 | Zagadnienia stylu zdrowego zycia u dorastajacej mlodzezy w Republice Czeskiej
|
0,00 | 0,00 | Kvalita života v rozměru normality a patologie
|
0,00 | 0,00 | Kvalita života a vývoj osobnosti. ref. na konf.
|
0,00 | 0,00 | Kvalita života a vývoj osobnosti
|
6,72 | 6,72 | Model of healthy personality and its application in pedeutology
|
0,00 | 0,00 | Integrace aktivit v oblasti podpory zdraví do výukového procesu a odborné činnosti.
|
3,90 | 11,70 | Pohyb a duševní zdraví
|
3,90 | 7,80 | Pohyb a duševní zdraví
|
6,72 | 6,72 | HEALTHY PERSONALITY MODEL AND ITS APPLICATION IN PEDEUTOLOGY
|
0,00 | 0,00 | Das Programm Gesundheit im 21. Jahrhundert der WHO und das gegenwärtige tschechische Schulsystem.
|
0,00 | 0,00 | Model of „healthy personality“ in the teacher’s professiography
|
0,00 | 0,00 | Kvalita života v rozměru normality a patologie
|
0,00 | 0,00 | Hostilita ve škole
|
0,00 | 0,00 | Otázky zdravého způsobu chování u adolescentní mládeže v České republice
|
0,00 | 0,00 | Quality of life and health in adolescence
|
0,00 | 0,00 | Pohyb a duševní zdraví jako výchova prožitkem
|
0,00 | 0,00 | Media and Health Education Research Strategies in the Czech Republic: A Call for Inventiveness
|
0,00 | 0,00 | Media and Health Education Research Strategies in the Czech Republic: A Call for Inventiveness
|
0,00 | 0,00 | Péče o zdraví a životní prostředí z pohledu žáků základní školy
|
0,00 | 0,00 | Nekotorije psichologičeskije faktory zdorovogo obraza žizni molodeži podrostkovgo vozrasta v češskoj respublicValeologija: sučasnij stan, naprjamki ta perspektivi rozvitku. Materiali konferencii
|
0,00 | 0,00 | Ochrana kačestva žizni kak koping-strategija razvivajuščegosja burnout-sindroma
|
15,60 | 46,80 | Quality of Life in the Contexts of Health and Illness
|
46,80 | 46,80 | SOCIAL AND HEALTH ASPECTS OF HEALTH EDUCATION
|
3,34 | 46,80 | Pregraduate Teacher Training 2.
|
0,00 | 0,00 | Quality of life issues - based on previous research results
|
0,00 | 0,00 | Stories of Women Teachers: an attempt to Identify with the Profession
|
0,00 | 0,00 | Stories of Women Teachers: an attempt to Identity with the Profession
|
0,00 | 0,00 | "Brněnský projekt ""Skola a zdraví pro 21. století"" 2005-2010"
|
46,80 | 46,80 | CONTEMPORARY DISCOURSE ON SCHOOL AND HEALTH INVESTIGATION
|
46,80 | 46,80 | CONTEMPORARY SCHOOL PRACTICE AND HEALTH EDUCATION
|
0,00 | 0,00 | Kriterii psichičeskogo zdorovja studentov-buduščich učitelej
|
0,00 | 0,00 | Příběhy učitelek: pokus o poznání profese
|
0,00 | 0,00 | "Project of Brno ""School and Health for the 21st Century"
|
0,00 | 0,00 | Příspěvek k poznání kvality života učitelek základních škol
|
1,87 | 3,74 | Potřeba a poslání zdravotní výchovy
|
6,72 | 6,72 | Self-management of teacher
|
3,36 | 6,72 | The structure of quality of life in relation to teachers work load
|
0,00 | 0,00 | The teacher stressing situations in the teacher-adolescent pupil relationship
|
0,00 | 0,00 | Zdraví jako hodnota v pojetí učitelek základních škol
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011