Portešová Šárka ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
2,38 4,75 Sebepojetí nadaných dětí
0,00 0,00 Strachy rozumově nadaných dětí jako indikátor jejich pokročilého rozumového vývoje
23,40 23,40 Skryté nadání. Psychologická specifika rozumově nadaných žáků s dyslexií
2,54 10,16 Analýza profilu výkonu v testu WISC-III u mimořádně rozumově nadaných dětí s dyslexií
0,15 0,15 Vzdělávání mimořádně nadaných žáků
0,00 0,00 %Ceho se nadané děti bojí? Specifiká vývinu a realizacia potenciálu nadaných dětí.
0,00 0,00 Čeho se nadané děti boji
9,36 9,36 Learning Disabilities and Intellectual Giftedness in Educational Context: Present State of Research and Situation in Czech Schools
5,08 10,16 Kvalitativní hodnocení způsobu řešení kopie Reyovy-Osterriethovy komplexní figury u dospívajících
5,85 11,70 Kontakt s nadáním jako jedna z důležitých proměnných ovlivňujících postoj pedagogů a rodičů k mimořádně nadaným žáků a k jejich vzdělávání
0,00 0,00 "Sebepojetí nadaných dětí a dětí ""dvakrát výjimečných"""
0,00 0,00 Poznávací charakteristiky rozumově nadaných předškoláků
4,68 4,68 S jakymi socialnimi a emocionálnimi problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi?
0,63 0,63 Sociální a emocionální problémy rozumově nadaných dětí
0,00 0,00 Feras of gifted children
0,00 0,00 Faktorová analýza testu S. Harterové
0,00 0,00 Faktorová analýza testu S. Harterové
0,00 0,00 Nadaní předškoláci
0,63 0,63 Nadaní předškoláci
0,00 0,00 Nadané děti s SPU
2,00 8,00 Osobnostní a zájmové charakteristiky rozumově nadaných školsky podvýkonných žáků
4,68 4,68 O dětech, které jsou dvakrát výjimečné
0,00 0,00 Nadaní studenti se specifickými vývojovými poruchami učení
0,00 0,00 Postoje českých učitelů ke vzdělávání mimořádně nadaných žáků
5,08 10,16 Stabilní a proměnlivé faktory nadání: přehled některých determinant ontogeneze mimořádného výkonu
0,00 0,00 Diagnostics of Czech intellectually gifted children with dyslexia via WISC-III method
0,00 0,00 Diagnostics of Czech intellectually gifted children with dyslexia via WISC-III method
0,00 0,00 Problémy identifikace rozumově nadaných dětí (nadané děti s SPU)
0,00 0,00 Problémy identifikace rozumově nadaných dětí (nadané děti s SPU)
9,36 9,36 Rozumově nadané děti se specifickými vývojovými poruchami učení ve školním kontextu problém nebo výzva pro učitele?
2,00 8,00 Sebepojetí rozumově nadaných dětí
1,91 1,91 Sociální vztahy a adaptace rozumově nadaných
Back
(c) Michal Bulant, 2011