Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | On key words and key patterns in Shakespeare's plays
|
0,00 | 0,00 | Nástroje pro vizuální analýzu a dobývání znalostí z e-learningových dat
|
7,22 | 14,45 | Visual Analytics for Educational Data Analysis
|
0,00 | 0,00 | Web and ICT Competencies in different types of SME
|
0,00 | 0,00 | Automatická klasifikace transformovaných vět
|
0,00 | 0,00 | Web competencies in SME
|
0,00 | 0,00 | Jak mravenčí kolonie dobývají znalosti
|
0,00 | 0,00 | Filtering Information from Reports on Flood.
|
0,00 | 0,00 | E-learningové nástroje v IS MU a výuka logiky
|
0,00 | 0,00 | Geographic data mining with GRR
|
0,00 | 0,00 | Toward mining of spatiotemporal maximal frequent patterns
|
0,00 | 0,00 | Learning genic interactions without expert domain knowledge: Comparison of different ILP algorithms.
|
0,00 | 0,00 | GRR: data mining in geographic information systems
|
0,00 | 0,00 | GRR: data mining in geographic information systems
|
0,00 | 0,00 | dRAP: A Framework for Distributed Mining Firts-Order Frequent Patterns
|
0,00 | 0,00 | Dolování v geografických textech
|
0,00 | 0,00 | dRAP: Systém pro distribuované dolování prvořádových častých vzorů
|
0,00 | 0,00 | Dolování popisů situací a akcí ze zpráv
|
0,00 | 0,00 | Mining actions from reports on flood
|
0,00 | 0,00 | Mining actions from reports on flood
|
0,00 | 0,00 | Mining situations and actions from news
|
0,00 | 0,00 | Relational Data Mining in Crisis Management
|
0,00 | 0,00 | Predicting Information System Competencies in Small and Medium Enterprises with Data Mining Methods
|
4,00 | 8,00 | dRAP-Independent: A Data Distribution Algorithm for Mining First-Order Frequent Patterns
|
0,00 | 0,00 | Dynamická geovizualizace v krizovém managementu
|
0,00 | 0,00 | DZEMUj: A Tool for Mining in e-Learning Tests. Description and Experience
|
0,00 | 0,00 | DŽEMUj - dobývání znalostí z odpovědníků IS MU
|
0,00 | 0,00 | Keyness ans Relational Learning
|
0,00 | 0,00 | Učení v temporálních logikách
|
0,00 | 0,00 | A Contribution to Learning in Temporal Logics
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011