Poledňová Ivana ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
1,76 1,76 Proces školního vzdělávání dětí s intelektovými dysfunkcemi
0,00 0,00 Problémy v sociální adaptaci dětí s dyslexií
0,94 2,81 Sebepojetí dětí se specifickými poruchami učení
2,02 4,05 Vývoj profesního sebepojetí v období adolescence
0,00 0,00 Adaptační problémy vysokoškolských studentů na počátku studia
0,67 1,33 Adequate motivation for learning - a prerequisite for the development of a healthy pupils' development
0,00 0,00 Causality in self-assessment of success/failure at basic school pupils.
1,55 1,55 Výkonová motivace v prostředí školy-souvislosti se sebepojetím a utvářením sociálních vztahů
0,00 0,00 Maladaptace dětí v prostředí základních škol
0,00 0,00 Kauzalita v sebeposouzení školních výkonů žáků základních škol
3,36 6,72 Intelektové schopnosti a školní úspěšnost žáků základních a středních škol
3,36 6,72 Intellective Skills and School Successfulness of Primary and Secondary School Pupils
3,36 6,72 Self-Perception of School Successfulness among Children with Specific Learning Disorders
0,00 0,00 Percepce kauzality u dětí
3,36 6,72 Sebepojetí školní úspěšnosti dětí se specifickými poruchami učení
0,00 0,00 Pupils psychological stress and optimal school adaptation factors
0,00 0,00 Prediktory syndromu vyhoření u učitelů
0,00 0,00 Problémy sociální adaptace žáků základních škol
0,00 0,00 Problémy sociální adaptace žáků základních škol
0,00 0,00 Projective diagnostics of achievement motivation - possibilities and limitations
0,00 0,00 Aplikace etap volby povolání v pedagogice.
0,00 0,00 Možnosti diagnostiky motivace v prostředí školy
0,00 0,00 Možnosti diagnostiky motivace v prostředí školy
0,00 0,00 Projektivní diagnostika výkonové motivace - možnosti a omezení
0,00 0,00 Sociální vztahy jako ústřední kategorie věd o člověku
0,00 0,00 Školní výkony žáků a výchovně vzdělávací proces
0,00 0,00 The relationship of self-esteem and the achievement characteristics of adolescents
0,00 0,00 Social adaptation of children in the school environment: The problems and disturbances
Back
(c) Michal Bulant, 2011