Pitner Tomáš ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,00 0,00 Lightweight Document Semantics Processing in E-learning
0,00 0,00 Nové přístupy k výuce předmětů softwarového vývoje
7,22 14,45 Promoting a Humanistic Perspective of Creativity by Interpersonal Qualities and Web-Based Tools
0,00 0,00 Agilní vývoj webových aplikací v Grails
0,00 0,00 Analysis of Environmental Reporting Obligations Compatible with the EU
0,00 0,00 Blended Learning: Concepts and Frameworks and Tools for Environmental Education
0,00 0,00 Analysis of Environmental Information Management in Czech Republic.
0,00 0,00 Analysis of Environmental Information Management in Czech Republic
0,00 0,00 GET READY FOR MASHABILITY! Concepts for Web 2.0 Service Integration
7,22 14,45 Inclusive Social Tagging: A Paradigm for Tagging-Services in the Knowledge Society
0,00 0,00 Integrated Search in Learning Objects Repositories - Vision or Reality?
7,22 14,45 GET READY FOR MASHABILITY! Concepts for Web 2.0 Service Integration
0,00 0,00 E-learning a sémantika
0,00 0,00 Využití nástrojů pro zpracování přirozeného jazyka v e-learningu
0,00 0,00 Technologie zpracování přirozeného jazyka pro elektronickou podporu výuky
0,00 0,00 Standardy v procesech elektronicky podporované výuky
0,00 0,00 Standardizace v e-Learningu
0,00 0,00 Způsoby zapojování studentů do výzkumných projektů na FI MU
0,00 0,00 Nástroje pro týmové studentské projekty
0,00 0,00 Improving Document Reusability with Adaptive XML Inclusions
0,00 0,00 Natural Language Processing Tools in E-learning (especcially for Czech language)
0,00 0,00 Searching and E-learning System above Digital Sources
0,00 0,00 Development of National Environmental Reporting System
0,00 0,00 Environmental Information Management in the Czech Republic with Respect to Reporting Obligation
0,00 0,00 Development of National Environmental Reporting System.
0,00 0,00 Digital Library for PDA Facilities
0,00 0,00 E-learning 2.0: Methodology, Technology, and Solutions
0,00 0,00 E-learning v kontextu moderních trendů v síti Internet
0,00 0,00 Moderní metodiky, technologie a nástroje pro podporu výuky (E-learning 2.0)
0,00 0,00 Process Analysis of Environmental Reporting
0,00 0,00 Platforma pro pesonalizaci standardizovaných výukových materiálů
2,52 5,03 Social Tagging und Inclusive Universal Access
0,00 0,00 Social tagging - the essence of Web 2.0
0,00 0,00 SPRÁVA VÍCE PROJEKTŮ A PREZENTACE JEJICH VÝSLEDKŮ
0,00 0,00 Web 2.0 Mashups for Contextualization, Flexibility, Pragmatism, and Robustness
0,00 0,00 Web 2.0 jako groupware pro podporu výuky
0,00 0,00 Achieving reusability in e-learning
0,00 0,00 E-learning 2.0 Adaptive and Intelligent Applications
7,22 14,45 Building Complex Systems on Top of Web 2.0
4,82 14,45 DEEP THOUGHT Web based System for Managing and Presentation of Research and Student Projects
8,40 33,60 Albireo
0,00 0,00 Person centered, technology enhanced learning as exemplified in a course on communication and soft skills at the MU in Brno
0,00 0,00 Support of Lifelong Learning of Teachers at the Faculty of Informatics, Masaryk University
0,00 0,00 Virtuelle Gemeinschaften - die Qualität des Neuen Web - eine Taxonomie
0,00 0,00 Vizualizace dat ve výuce
0,00 0,00 Vizualizace znalostí v e-learningu
0,00 0,00 Získávání dokumentových dat pro elektronickou výuku
10,06 20,12 An E-learning 2.0 Environment - Principles, Technology and Prototype
0,00 0,00 A Framework to Enable Enriched Training Experience
0,00 0,00 Web 2.0 - příklady, technologie a problémy
Back
(c) Michal Bulant, 2011