Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Lightweight Document Semantics Processing in E-learning
|
0,00 | 0,00 | Nové přístupy k výuce předmětů softwarového vývoje
|
7,22 | 14,45 | Promoting a Humanistic Perspective of Creativity by Interpersonal Qualities and Web-Based Tools
|
0,00 | 0,00 | Agilní vývoj webových aplikací v Grails
|
0,00 | 0,00 | Analysis of Environmental Reporting Obligations Compatible with the EU
|
0,00 | 0,00 | Blended Learning: Concepts and Frameworks and Tools for Environmental Education
|
0,00 | 0,00 | Analysis of Environmental Information Management in Czech Republic.
|
0,00 | 0,00 | Analysis of Environmental Information Management in Czech Republic
|
0,00 | 0,00 | GET READY FOR MASHABILITY! Concepts for Web 2.0 Service Integration
|
7,22 | 14,45 | Inclusive Social Tagging: A Paradigm for Tagging-Services in the Knowledge Society
|
0,00 | 0,00 | Integrated Search in Learning Objects Repositories - Vision or Reality?
|
7,22 | 14,45 | GET READY FOR MASHABILITY! Concepts for Web 2.0 Service Integration
|
0,00 | 0,00 | E-learning a sémantika
|
0,00 | 0,00 | Využití nástrojů pro zpracování přirozeného jazyka v e-learningu
|
0,00 | 0,00 | Technologie zpracování přirozeného jazyka pro elektronickou podporu výuky
|
0,00 | 0,00 | Standardy v procesech elektronicky podporované výuky
|
0,00 | 0,00 | Standardizace v e-Learningu
|
0,00 | 0,00 | Způsoby zapojování studentů do výzkumných projektů na FI MU
|
0,00 | 0,00 | Nástroje pro týmové studentské projekty
|
0,00 | 0,00 | Improving Document Reusability with Adaptive XML Inclusions
|
0,00 | 0,00 | Natural Language Processing Tools in E-learning (especcially for Czech language)
|
0,00 | 0,00 | Searching and E-learning System above Digital Sources
|
0,00 | 0,00 | Development of National Environmental Reporting System
|
0,00 | 0,00 | Environmental Information Management in the Czech Republic with Respect to Reporting Obligation
|
0,00 | 0,00 | Development of National Environmental Reporting System.
|
0,00 | 0,00 | Digital Library for PDA Facilities
|
0,00 | 0,00 | E-learning 2.0: Methodology, Technology, and Solutions
|
0,00 | 0,00 | E-learning v kontextu moderních trendů v síti Internet
|
0,00 | 0,00 | Moderní metodiky, technologie a nástroje pro podporu výuky (E-learning 2.0)
|
0,00 | 0,00 | Process Analysis of Environmental Reporting
|
0,00 | 0,00 | Platforma pro pesonalizaci standardizovaných výukových materiálů
|
2,52 | 5,03 | Social Tagging und Inclusive Universal Access
|
0,00 | 0,00 | Social tagging - the essence of Web 2.0
|
0,00 | 0,00 | SPRÁVA VÍCE PROJEKTŮ A PREZENTACE JEJICH VÝSLEDKŮ
|
0,00 | 0,00 | Web 2.0 Mashups for Contextualization, Flexibility, Pragmatism, and Robustness
|
0,00 | 0,00 | Web 2.0 jako groupware pro podporu výuky
|
0,00 | 0,00 | Achieving reusability in e-learning
|
0,00 | 0,00 | E-learning 2.0 Adaptive and Intelligent Applications
|
7,22 | 14,45 | Building Complex Systems on Top of Web 2.0
|
4,82 | 14,45 | DEEP THOUGHT Web based System for Managing and Presentation of Research and Student Projects
|
8,40 | 33,60 | Albireo
|
0,00 | 0,00 | Person centered, technology enhanced learning as exemplified in a course on communication and soft skills at the MU in Brno
|
0,00 | 0,00 | Support of Lifelong Learning of Teachers at the Faculty of Informatics, Masaryk University
|
0,00 | 0,00 | Virtuelle Gemeinschaften - die Qualität des Neuen Web - eine Taxonomie
|
0,00 | 0,00 | Vizualizace dat ve výuce
|
0,00 | 0,00 | Vizualizace znalostí v e-learningu
|
0,00 | 0,00 | Získávání dokumentových dat pro elektronickou výuku
|
10,06 | 20,12 | An E-learning 2.0 Environment - Principles, Technology and Prototype
|
0,00 | 0,00 | A Framework to Enable Enriched Training Experience
|
0,00 | 0,00 | Web 2.0 - příklady, technologie a problémy
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011