Najvarová Veronika ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
5,85 46,80 Kurikulum - výuka - školní klima - učitelské vzdělávání: Analýza nálezů českého pedagogického výzkumu (2001-2008)
5,85 46,80 The Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning in the Classroom
3,90 11,70 Lesson structure in different school subjects in the Czech republic
2,03 46,80 Research in English Language Teacher Education
1,09 2,19 Příležitosti k učení napříč kurikulem 2. stupně základní školy: vybrané výsledky CPV videostudie
0,00 0,00 Uplatnění didaktických prostředků a médií v reálné výuce ZŠ v ČR
0,00 0,00 Základy školní pedagogiky
0,00 0,00 Jak žáci hodnotí učebnice? Podněty pro tvorbu a výzkum učebnic.
0,00 0,00 Exploring Different Ways of Using Video in Teacher Education: Examples from CPV Video Web
0,00 0,00 Student a studium odborného textu
0,00 0,00 Příprava učitelů na rozvíjení čtenářské gramotnosti
0,00 0,00 Čtenářské strategie studentů PdF MU
0,00 0,00 Co ukázala CPV videostudie fyziky na 2. stupni základních škol?
0,00 0,00 Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu?
3,77 3,77 Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu?
0,00 0,00 Příležitosti k učení ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy aneb co ukázala CPV videostudie fyziky?
1,94 3,87 Problémy školního vzdělávání ve světle výzkumů TIMSS a PISA (porovnání situace v České republice a v Německu)
0,00 0,00 Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtejnářské gramotnosti
2,92 11,70 Pohledy na výuku fyziky na 2. supni základní školy: souhrnné výsledky CPV videostudie fyziky
0,00 0,00 Ziele und Zielorientierung im Physikunterricht: Einblicke in die Überzeugungen von tschechischen Physiklehrern
0,00 0,00 Videostudie zum Englischunterricht in der Tschechischen Republik
4,25 46,80 Učebnice: z pohledu pedagogického výzkumu
0,00 0,00 Výzkum čtenářských strategií žáků 1. stupně základní školy
0,00 0,00 Uplatnění didaktických prostředků a médií ve výuce zeměpisu
0,00 0,00 Čtenářské strategie studentů pedagogických fakult
11,70 11,70 Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy
1,95 11,70 CPV videostudie anglického jazyka: sběr dat a zamýšlené analýzy
0,00 0,00 CPV Video Study: Comparative Perspectives on Teaching in Different School Subjects
0,00 0,00 The CPV video study of English: Analysing the processes of teaching and learning in Czech lower-secondary English classes
0,00 0,00 Model funkční gramotnosti a RVP ZV
0,00 0,00 Metodologický postup CPV videostudie anglického jazyka: Analýza výuky anglického jazyka na 2. stupni základní školy
0,00 0,00 Reading Skills of Students of Faculties of Education
0,00 0,00 Reading Strategies of Primary School Pupils in the Czech Republic
1,76 5,27 Uplatnění didaktických prostředků a médií ve výuce fyziky (se zvláštním zřetelem k učebnicím)
0,00 0,00 Učebnice pod lupou
0,00 0,00 Uplatnění smíšené metodologie při zkoumání strategií práce s textem žáků 1. stupně ZŠ a při zkoumání fenoménu rané výuky cizích jazyků
0,00 0,00 Unterrichtsformen und -phasen im tschechischen Physikunterricht: Design und Ergebnisse der CPV Videostudie Physik
Back
(c) Michal Bulant, 2011