Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 5,85 | 46,80 | Kurikulum - výuka - školní klima - učitelské vzdělávání: Analýza nálezů českého pedagogického výzkumu (2001-2008)
|
5,85 | 46,80 | The Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning in the Classroom
|
3,90 | 11,70 | Lesson structure in different school subjects in the Czech republic
|
2,03 | 46,80 | Research in English Language Teacher Education
|
1,09 | 2,19 | Příležitosti k učení napříč kurikulem 2. stupně základní školy: vybrané výsledky CPV videostudie
|
0,00 | 0,00 | Uplatnění didaktických prostředků a médií v reálné výuce ZŠ v ČR
|
0,00 | 0,00 | Základy školní pedagogiky
|
0,00 | 0,00 | Jak žáci hodnotí učebnice? Podněty pro tvorbu a výzkum učebnic.
|
0,00 | 0,00 | Exploring Different Ways of Using Video in Teacher Education: Examples from CPV Video Web
|
0,00 | 0,00 | Student a studium odborného textu
|
0,00 | 0,00 | Příprava učitelů na rozvíjení čtenářské gramotnosti
|
0,00 | 0,00 | Čtenářské strategie studentů PdF MU
|
0,00 | 0,00 | Co ukázala CPV videostudie fyziky na 2. stupni základních škol?
|
0,00 | 0,00 | Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu?
|
3,77 | 3,77 | Jaké strategie používají studenti učitelství při studiu odborného textu?
|
0,00 | 0,00 | Příležitosti k učení ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy aneb co ukázala CPV videostudie fyziky?
|
1,94 | 3,87 | Problémy školního vzdělávání ve světle výzkumů TIMSS a PISA (porovnání situace v České republice a v Německu)
|
0,00 | 0,00 | Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtejnářské gramotnosti
|
2,92 | 11,70 | Pohledy na výuku fyziky na 2. supni základní školy: souhrnné výsledky CPV videostudie fyziky
|
0,00 | 0,00 | Ziele und Zielorientierung im Physikunterricht: Einblicke in die Überzeugungen von tschechischen Physiklehrern
|
0,00 | 0,00 | Videostudie zum Englischunterricht in der Tschechischen Republik
|
4,25 | 46,80 | Učebnice: z pohledu pedagogického výzkumu
|
0,00 | 0,00 | Výzkum čtenářských strategií žáků 1. stupně základní školy
|
0,00 | 0,00 | Uplatnění didaktických prostředků a médií ve výuce zeměpisu
|
0,00 | 0,00 | Čtenářské strategie studentů pedagogických fakult
|
11,70 | 11,70 | Čtenářská gramotnost žáků 1. stupně základní školy
|
1,95 | 11,70 | CPV videostudie anglického jazyka: sběr dat a zamýšlené analýzy
|
0,00 | 0,00 | CPV Video Study: Comparative Perspectives on Teaching in Different School Subjects
|
0,00 | 0,00 | The CPV video study of English: Analysing the processes of teaching and learning in Czech lower-secondary English classes
|
0,00 | 0,00 | Model funkční gramotnosti a RVP ZV
|
0,00 | 0,00 | Metodologický postup CPV videostudie anglického jazyka: Analýza výuky anglického jazyka na 2. stupni základní školy
|
0,00 | 0,00 | Reading Skills of Students of Faculties of Education
|
0,00 | 0,00 | Reading Strategies of Primary School Pupils in the Czech Republic
|
1,76 | 5,27 | Uplatnění didaktických prostředků a médií ve výuce fyziky (se zvláštním zřetelem k učebnicím)
|
0,00 | 0,00 | Učebnice pod lupou
|
0,00 | 0,00 | Uplatnění smíšené metodologie při zkoumání strategií práce s textem žáků 1. stupně ZŠ a při zkoumání fenoménu rané výuky cizích jazyků
|
0,00 | 0,00 | Unterrichtsformen und -phasen im tschechischen Physikunterricht: Design und Ergebnisse der CPV Videostudie Physik
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011