Lukášová Růžena ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,58 0,58 The level of marketing relationship implementation in case of local authorities in the Czech Republic, Poland and Slovakia. Relationships with stakeholders.
3,57 3,57 Postup výzkumu a metody sběru výzkumných dat
0,00 0,00 Local authorities and their attitudes towards stakeholders: comparison of Polish and Czech local authorities
0,00 0,00 Marketing vzťahov v podmienkach miestnej samosprávy
2,89 2,89 The level of marketing relationship implementation in case of local authorities in the Czech Republic, Poland and Slovakia. Attitudes to individual types of stakeholders.
4,96 4,96 Spokojenost zákazníků a její měření
0,99 0,99 Služby a jejich specifické charakteristiky
0,58 0,58 Relationship marketing in MSE and local authorities - international comparison: presentation of the research project. Introduction, research objectives.
8,02 8,02 Labour market in the opinion of Czech, Polish and Slovak Students - field research results
4,45 4,45 Intercultural characteristics of European nations
0,00 0,00 Změna organizační kultury ve veřejném sektoru: možnosti a limity
0,00 0,00 Organizační hodnoty českých výrobních firem: empirická typologie
0,00 0,00 Organizační kultura českých výrobních firem: vztah mezi organizačními hodnotami, normami a chováním organizace.
0,00 0,00 Organizační kultura českých firem: vztah mezi organizačními hodnotami a normami chování
0,00 0,00 Organizational culture of Czech manufacturing companies
0,00 0,00 Organizační kultura českých firem - rozdíly ve vnímání vrcholových, středních a nižších manažerů
0,00 0,00 Měření spokojenosti klientů jako součást řízení kvality v organizaci veřejné správy
0,00 0,00 Les attitudes des étudiants tchéques par rapport au marché du travail dans l´Union européenne
0,00 0,00 Organizační kultura českých výrobních firem: hodnoty a normy chování
0,00 0,00 Organizational culture of Czech manufacturing companies: an empirical typology
0,00 0,00 Measurement of Citizens´ Satisfaction with Public Sector Services: The Key Quality Dimensions of Library Services
0,00 0,00 Pozice a role personálních útvarů v rámci krajských úřadů České republiky
0,00 0,00 Řízení lidských zdrojů a řízení kvality v českých krajských úřadech
0,00 0,00 Relationships of MSE´s with stakeholders: potential for cluster creation
0,00 0,00 Role personálních útvarů v rámci řízení krajských úřadů České republiky (výsledky empirického výzkumu)
0,00 0,00 Administrativní kultura: vymezení pojmu
5,01 10,03 Young people on the labour market in Czech Republic in 1996 - 2006.
0,00 0,00 Efektivní vzdělávání úředníků veřejné správy: teorie a praxe
0,67 0,67 Conclusions
4,68 14,04 Customer and Employee Views of Quality Attributes of Public Libraries
0,00 0,00 Motivation a établir et a maintenir les relations avec les parties prenantes : résultats de ľenquete qualitative
0,00 0,00 Pojem kvalita v kontextu řízení kvality v organizacích poskytujících služby
0,00 0,00 Řízení kvality v organizacích poskytujících služby: pojem kvalita a jeho význam
0,00 0,00 Řízení lidských zdrojů a začlenění personálních útvarů v rámci struktury českých krajských úřadů
Back
(c) Michal Bulant, 2011