Kvizda Martin ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
8,82 8,82 The State and Railways - A Historical Comparison of Economic Policy in Relation to Railways
0,00 0,00 Analýza nezávislosti České národní banky v kontextu EMU - pojetí a alternativy.
0,00 0,00 Konkurenceschopnost železniční dopravy - problém ekonomický a ekologický
0,00 0,00 Institucionální limity intermodální konkurenceschopnosti železniční dopravy
0,00 0,00 Srovnání míry politické a ekonomické nezávislosti centrálních bank členských zemí EU v kontextu EMU.
8,00 8,00 Nezávislost versus odpovědnost Evropské centrální banky - existuje řešení?
4,68 4,68 Kritika koncepce nezávislosti Evropské centrální banky v kontextu novely hlasovacích práv Rady guvernérů.
0,00 0,00 Problémy železniční dopravy v historické perspektivě
0,00 0,00 Faktory efektivnosti železniční dopravy - Jak rozhodovat o dopravní politice?
23,40 23,40 Ekonomické dějiny železniční sítě České republiky - mýty, omyly a iluze v hospodářské politice a path dependence železných drah.
0,00 0,00 Managing the Czech Joint-Stock Companies - Failure of Economic Transformation
0,00 0,00 The Influence of the History of Establishing Czech Railways on Their Present-day Economic Efficiency.
0,00 0,00 Unbundling a konkurence na železnici
0,00 0,00 Úzká místa dopravní politiky - metodologie hospodářsko-politických rozhodování o dopravních projektech
0,00 0,00 Managing the Czech Joint-Stock Companies - Failure of Economic Transformation
3,36 6,72 Ohrožuje společná dopravní politika konkurenceschopnost evropské ekonomiky?
25,16 50,31 SCO 2007, Sharable Content Objects, 4. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika
0,00 0,00 Vertikální integrace versus separace v železniční dopravě - cui bono?
5,85 23,40 Železniční doprava - institucionální postavení, hospodářská politika a ekonomická teorie
Back
(c) Michal Bulant, 2011