Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 8,82 | 8,82 | The State and Railways - A Historical Comparison of Economic Policy in Relation to Railways
|
0,00 | 0,00 | Analýza nezávislosti České národní banky v kontextu EMU - pojetí a alternativy.
|
0,00 | 0,00 | Konkurenceschopnost železniční dopravy - problém ekonomický a ekologický
|
0,00 | 0,00 | Institucionální limity intermodální konkurenceschopnosti železniční dopravy
|
0,00 | 0,00 | Srovnání míry politické a ekonomické nezávislosti centrálních bank členských zemí EU v kontextu EMU.
|
8,00 | 8,00 | Nezávislost versus odpovědnost Evropské centrální banky - existuje řešení?
|
4,68 | 4,68 | Kritika koncepce nezávislosti Evropské centrální banky v kontextu novely hlasovacích práv Rady guvernérů.
|
0,00 | 0,00 | Problémy železniční dopravy v historické perspektivě
|
0,00 | 0,00 | Faktory efektivnosti železniční dopravy - Jak rozhodovat o dopravní politice?
|
23,40 | 23,40 | Ekonomické dějiny železniční sítě České republiky - mýty, omyly a iluze v hospodářské politice a path dependence železných drah.
|
0,00 | 0,00 | Managing the Czech Joint-Stock Companies - Failure of Economic Transformation
|
0,00 | 0,00 | The Influence of the History of Establishing Czech Railways on Their Present-day Economic Efficiency.
|
0,00 | 0,00 | Unbundling a konkurence na železnici
|
0,00 | 0,00 | Úzká místa dopravní politiky - metodologie hospodářsko-politických rozhodování o dopravních projektech
|
0,00 | 0,00 | Managing the Czech Joint-Stock Companies - Failure of Economic Transformation
|
3,36 | 6,72 | Ohrožuje společná dopravní politika konkurenceschopnost evropské ekonomiky?
|
25,16 | 50,31 | SCO 2007, Sharable Content Objects, 4. ročník konference o elektronické podpoře výuky, Brno, Česká republika
|
0,00 | 0,00 | Vertikální integrace versus separace v železniční dopravě - cui bono?
|
5,85 | 23,40 | Železniční doprava - institucionální postavení, hospodářská politika a ekonomická teorie
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011