Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Možnosti samosprávy a soukromých subjektů při revitalizaci brownfields
|
0,00 | 0,00 | Průmyslové zóny v České republice: vybrané regionální a socioekonomické aspekty
|
0,00 | 0,00 | Rozvojový potenciál města Brna (rozvojové zóny a inovační podnikání)
|
0,00 | 0,00 | Tourism in the Czech Republic: in form of presentation of Atlas of tourism of the Czech Republic
|
0,00 | 0,00 | The Wind Tourism in the Czech Republic: situation and prospects.
|
0,00 | 0,00 | Výzkum a vývoj (VaV) v průmyslovém prostředí (příklad Jihomoravského kraje)
|
0,00 | 0,00 | Innovative potential in the regions of the Czech Republic: economic, societal and regional aspects
|
2,34 | 4,68 | Funkční a prostorová diferenciace brownfields: příklad města Brna
|
0,00 | 0,00 | Geografický výzkum cestovního ruchu a rekreace v České republice v letech 1950-2008
|
0,00 | 0,00 | Innovative environment in the Czech Republic: comparison of selected regions
|
1,56 | 3,12 | Hodnocení potenciálního vlivu výstavby větrných elektráren na územní rozvoj cestovního ruchu: příklad rekreační oblasti Slezská Harta
|
0,00 | 0,00 | Železniční doprava a regionální rozvoj v České republice - minulost či skutečnost?
|
0,00 | 0,00 | Turistické informace – hodnocení, regionální struktury, institucionální a finanční podpora
|
0,00 | 0,00 | Vinařská turistika v České republice - regionálně geografické aspekty
|
0,00 | 0,00 | Turistické informace - hodnocení, regionální struktura, institucionální a finanční podpora
|
0,00 | 0,00 | Vinařská turistika v České republice – regionálně geografické aspekty
|
0,00 | 0,00 | Průmyslové zóny v rukou soukromých developerů a efektivnost jejich podnikání (příklad Central Trade Park Modice)
|
0,00 | 0,00 | Historické souvislosti rozvoje průmyslu a železnic v českých zemích.
|
0,00 | 0,00 | Inovace v prostoru a čase
|
0,00 | 0,00 | Historie a současnost průmyslové výroby na Moravě - regionální aspekt ekologického ohrožení krajiny
|
0,00 | 0,00 | Programové a strategické dokumenty rozvoje cestovního ruchu ČR - srování
|
0,00 | 0,00 | Programové a strategické dokumenty rozvoje cestovního ruchu ČR - srování
|
0,00 | 0,00 | Počátky průmyslu a železnice na Moravě a ve Slezsku - historické aspekty vývoje
|
0,00 | 0,00 | Možnosti výzkumu inovačního prostředí
|
0,00 | 0,00 | Nová průmyslová zóna v Brně: brownfields nebo greenfields?
|
0,00 | 0,00 | Rozvojové zóny a soukromý developer: vybraný příklad ve střední Evropě (CTP Invest)
|
0,00 | 0,00 | Rozvoj větrné energetiky a cestovní ruch: hrozba či příležitost?
|
0,00 | 0,00 | Teoreticko-metodologické přístupy k tvorbě rajonizace cestovního ruchu v České republice
|
0,00 | 0,00 | Vliv větrných elektráren na percepci krajiny a životního prostředí
|
0,00 | 0,00 | Difúzní procesy v prostředí českého maloobchodu
|
0,00 | 0,00 | Innovative environment in the Czech Republic: comparison of selected regions
|
0,00 | 0,00 | Inovační potenciál v regionech ČR - komparace krajů
|
0,00 | 0,00 | Denní urbánní systémy a jejich časoprostorová organizace: teoreticko-metodický základ
|
11,70 | 46,80 | Metody pro tvorbu strategických a programových dokumentů cestovního ruchu
|
11,70 | 46,80 | Návrh nové rajonizace cestovního ruchu ČR
|
0,00 | 0,00 | Lázeňský cestovní ruch v České republice - historie a současnost
|
0,00 | 0,00 | Možnosti výzkumu v oblasti inovačního prostředí
|
0,00 | 0,00 | Přístupy k tvorbě regionálních strategických dokumentů v cestovním ruchu - setrvačnost či inovace?
|
0,00 | 0,00 | řístupy k tvorbě regionálních strategických dokumentů v cestovním ruchu - setrvačnost či inovace?
|
0,00 | 0,00 | Tourism in the Czech Republic
|
0,00 | 0,00 | Venkovský prostor a jeho oživení
|
0,00 | 0,00 | Typologie krajů ČR z hlediska regionální konkurenceschopnosti
|
9,36 | 9,36 | Bosch Diesel - Not only an industrial phenomenon in the Vysočina region (Czech Republic)
|
1,46 | 11,70 | Atlas cestovního ruchu České republiky
|
0,00 | 0,00 | Vybrané aspekty inovačního prostředí v regionech ČR
|
0,00 | 0,00 | Vybrané aspekty cestovního ruchu v kraji Vysočina
|
1,46 | 11,70 | Atlas cestovního ruchu České republiky
|
0,94 | 16,85 | Vybrané přírodní extrémy a jejich dopady na Moravě a ve Slezsku
|
0,00 | 0,00 | Brno - národní či regionální centrum vysokého školství, vědy a výzkumu?
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011