Kratochvílová Jana ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,00 0,00 Kurikulární vymezení podpory učení sociálně znevýhodněných žáků ve školních vzdělávacích programech
15,60 46,80 Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
0,00 0,00 Studie ze školní pedagogiky
0,00 0,00 Vytváření inkluzivního prostředí na prvním stupni základní školy a důsledky směřující k profesní přípravě budoucích učitelů
0,00 0,00 Zjišťování výsledků přípravy studentů na projektovou výuku na PdF OU a PdF MU Brno za účelem zvyšování kvality jejich celkové profesní přípravy v rámci oboru učitelství 1. stupně
0,00 0,00 Jak řešit výuku mimořádně nadaných žáků ve školním vzdělávacím programu
0,00 0,00 Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
0,00 0,00 Komunikace jako prostředek sebeevaluace učitelů v inkluzivní škole
0,00 0,00 Jaké podmínky deklarují školy svým žákům se zdravotním postižením ve školních vzdělávacích programech?
0,45 1,35 Kurikulární vymezení podpory učení sociálně znevýhodněných žáků ve školních vzdělávacích programech
0,00 0,00 Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-vytváření školní kultury a klimatu podporujících inkluzi
0,00 0,00 Kompetence studenta k projektové výuce a jejich sebeevaluace jako prostředek řízení kvality profesní přípravy
0,00 0,00 Možnosti portfolia ve studijním oboru učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU v Brně a jeho hodnocení.
0,00 0,00 Profesní příprava studentů učitelství ve vztahu k tvorbě a realizaci ŠVP
14,04 14,04 Na co si dát pozor při tvorbě ŠVP?
0,00 0,00 Podmínky pro vzdělávání a strategie výuky při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
0,00 0,00 NA CESTĚ K PROFESNÍ AUTONOMII ANEB JAK JE KONCIPOVÁNA PEDAGOGICKÁ SLOŽKA PROFESIONÁLNÍ PŘÍPRAVY UČITELŮ 1. STUPNĚ ZŠ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MU
0,00 0,00 Podpora rozvoje invence studentů a žáků prostřednictvím projektové výuky
3,34 46,80 Pregraduate Teacher Training 2.
2,46 46,80 Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část II. Využití učiva 2. stupně ZŠ pro dopravní výchovu
2,46 46,80 Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část I.
2,46 46,80 Dopravní výchova v RVP pro 1. stupeň ZŠ
0,00 0,00 Autoevaluace inkluzivního prostředí v základní škole
0,00 0,00 Nárys proměn pedagogických disciplín v oboru učitelství 1. stupně ZŠ na PdF MU
0,00 0,00 Obsahová struktura portfolia - volba nebo povinnost?
0,00 0,00 Projekty a hodnotová výchova
0,00 0,00 Students' Self-evaluation for Increasing the Quality of Students' Professional Training for Project Teaching and Their Own Realizations of Projects
0,00 0,00 Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
11,70 11,70 "Učitelé škol v nové roli ""tvůrců"" kurikula"
0,00 0,00 Sebereflexe kompetencí studenta jako podpora zvyšování kvality profesní přípravy studentů na projektovou výuku a vlastní realizace projektů
46,80 46,80 Tvorba školního vzdělávacího programu krok za krokem - s pedagogickým sborem
46,80 46,80 Teorie a praxe projektové výuky
0,00 0,00 Zabezpečení výuky žáků mimořádně nadaných ve školním vzdělávacím programu
0,00 0,00 Význam projektové výuky při rozvoji počáteční gramotnosti
0,00 0,00 Zabezpečení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školním vzdělávacím programu
Back
(c) Michal Bulant, 2011