Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 5,85 | 46,80 | The Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning in the Classroom
|
0,00 | 0,00 | Mapová zobrazení a kartografické dovednosti jako předmět pedagogického výzkumu.
|
5,85 | 46,80 | Kurikulum - výuka - školní klima - učitelské vzdělávání: Analýza nálezů českého pedagogického výzkumu (2001-2008)
|
9,36 | 46,80 | Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
|
1,18 | 1,18 | Pupils' Criteria for Textbook Evaluation: A Pupils Perspective on Verbal Representation of Geographical Concepts in Geography Textbooks
|
0,00 | 0,00 | Vizuální prvky v učebnicích - přehledová studie česko-slovenských výzkumů
|
0,00 | 0,00 | Zur Entwicklung des fachdidaktischen Wissens in der LehrerInnenbildung: Möglichkeiten und Grenzen nach dem Bologna-Prozess
|
1,11 | 4,43 | Video jako prostředek rozvíjení učitelových didaktických znalostí obsahu
|
0,00 | 0,00 | Zamyšlení nad doktorským studijním programem pedagogika se zaměřením na oborovou didaktiku
|
0,00 | 0,00 | Jak žáci hodnotí učebnice? Podněty pro tvorbu a výzkum učebnic.
|
0,00 | 0,00 | Kvalita výuky a kurikula: možnosti jejich empirického zkoumání
|
1,05 | 4,21 | K problému monitoringu implementace kurikulární reformy na gymnáziích: představení projektu Kvalitní škola
|
0,00 | 0,00 | Interpretace leteckých a družicových snímků a interaktivních map, možnosti výzkumu
|
0,00 | 0,00 | Exploring Different Ways of Using Video in Teacher Education: Examples from CPV Video Web
|
0,00 | 0,00 | Intensive program N-LARGE Guadalajara 2005
|
0,00 | 0,00 | Oborová didaktika není Popelkou, ale spící Růženkou.
|
0,00 | 0,00 | Pracovní úkoly v učebnicích zeměpisu
|
0,00 | 0,00 | Respektujeme cíle geografického vzdělávání?
|
0,00 | 0,00 | Globální výchova - moderní prvek v geografickém vzdělávání.
|
0,00 | 0,00 | Globální výchova - jedna z možností zapojení průřezových témat do výuky zeměpisu
|
0,00 | 0,00 | Hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků druhého stupně ZŠ.
|
0,00 | 0,00 | Frekvenční pojmová analýza učebnic sociálního zeměpisu pro ZŠ
|
0,00 | 0,00 | Comparison of selected Czech geography textbooks
|
4,15 | 4,15 | Hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků 2. stupně základních škol
|
0,00 | 0,00 | Hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků 2. stupně základních škol
|
4,48 | 4,48 | How Czech pupils assess geography textbooks
|
4,48 | 4,48 | Jak hodnotí čeští žáci učebnice
|
0,00 | 0,00 | How do Czech teachers use and assess geography textbooks?
|
0,00 | 0,00 | Jak hodnotí čeští žáci učebnice
|
0,00 | 0,00 | Jak čeští učitelé využívají a hodnotí učebnice zeměpisu?
|
0,00 | 0,00 | Jaká kritéria jsou důležitá pro učitele ŽŠ při výběru učebnic zeměpisu? Výsledky výzkumné sondy provedené na jihomoravských základních školách
|
0,00 | 0,00 | Několik poznámek k věkové přiměřenosti geografických pojmů uváděných v učebnicích zeměpisu
|
11,70 | 11,70 | Pojmy v učebnicích zeměpisu a jejich přiměřenost věku žáků
|
0,00 | 0,00 | Transformace, artikulace a reprezentace vzdělávacího obsahu v učebnicích: k roli didaktických znalostí obsahu autora učebnice
|
4,25 | 46,80 | Učebnice: z pohledu pedagogického výzkumu
|
0,00 | 0,00 | Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu
|
0,00 | 0,00 | Could We Designate Some Concepts in Czech Geography Textbooks as Problematic?
|
11,70 | 11,70 | Changing geographies: innovative curricula
|
11,70 | 11,70 | Didaktická transformace aneb od didaktického zjednodušení k didaktikcké rekonstrukci
|
11,70 | 11,70 | Didaktická transformace aneb od didaktického zjednodušení k didaktické rekonstrukci
|
0,00 | 0,00 | Frekvenční pojmová analýza učebnic zeměpisu
|
11,70 | 11,70 | Inovace kurikula geografického vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Die Implementierung der Europäischen Dimension durch Peer Learning auf der Primarstufe
|
0,00 | 0,00 | CPV videoweb: tvorba elektronického učebního prostředí pro didaktickou přípravu budoucích učitelů
|
0,00 | 0,00 | Developing Educational Cartography: Pupils criteria for selecting a school atlas
|
0,00 | 0,00 | Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
|
11,70 | 11,70 | Co je dnes obsahem vzdělávání?
|
0,00 | 0,00 | K zamyšlení - geografie maloobchodu
|
0,00 | 0,00 | Rakouské pojetí učitelského vzdělávání a související diskuse
|
0,00 | 0,00 | Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy
|
0,00 | 0,00 | Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy
|
0,00 | 0,00 | Pupils' Criteria for the Verbal Didactical Transformation of Geographical Concepts in Geography textbooks
|
0,00 | 0,00 | Učebnice, učitel
|
0,00 | 0,00 | Učebnice pod lupou
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011