Knecht Petr ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
5,85 46,80 The Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning in the Classroom
0,00 0,00 Mapová zobrazení a kartografické dovednosti jako předmět pedagogického výzkumu.
5,85 46,80 Kurikulum - výuka - školní klima - učitelské vzdělávání: Analýza nálezů českého pedagogického výzkumu (2001-2008)
9,36 46,80 Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
1,18 1,18 Pupils' Criteria for Textbook Evaluation: A Pupils Perspective on Verbal Representation of Geographical Concepts in Geography Textbooks
0,00 0,00 Vizuální prvky v učebnicích - přehledová studie česko-slovenských výzkumů
0,00 0,00 Zur Entwicklung des fachdidaktischen Wissens in der LehrerInnenbildung: Möglichkeiten und Grenzen nach dem Bologna-Prozess
1,11 4,43 Video jako prostředek rozvíjení učitelových didaktických znalostí obsahu
0,00 0,00 Zamyšlení nad doktorským studijním programem pedagogika se zaměřením na oborovou didaktiku
0,00 0,00 Jak žáci hodnotí učebnice? Podněty pro tvorbu a výzkum učebnic.
0,00 0,00 Kvalita výuky a kurikula: možnosti jejich empirického zkoumání
1,05 4,21 K problému monitoringu implementace kurikulární reformy na gymnáziích: představení projektu Kvalitní škola
0,00 0,00 Interpretace leteckých a družicových snímků a interaktivních map, možnosti výzkumu
0,00 0,00 Exploring Different Ways of Using Video in Teacher Education: Examples from CPV Video Web
0,00 0,00 Intensive program N-LARGE Guadalajara 2005
0,00 0,00 Oborová didaktika není Popelkou, ale spící Růženkou.
0,00 0,00 Pracovní úkoly v učebnicích zeměpisu
0,00 0,00 Respektujeme cíle geografického vzdělávání?
0,00 0,00 Globální výchova - moderní prvek v geografickém vzdělávání.
0,00 0,00 Globální výchova - jedna z možností zapojení průřezových témat do výuky zeměpisu
0,00 0,00 Hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků druhého stupně ZŠ.
0,00 0,00 Frekvenční pojmová analýza učebnic sociálního zeměpisu pro ZŠ
0,00 0,00 Comparison of selected Czech geography textbooks
4,15 4,15 Hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků 2. stupně základních škol
0,00 0,00 Hodnocení učebnic zeměpisu z pohledu žáků 2. stupně základních škol
4,48 4,48 How Czech pupils assess geography textbooks
4,48 4,48 Jak hodnotí čeští žáci učebnice
0,00 0,00 How do Czech teachers use and assess geography textbooks?
0,00 0,00 Jak hodnotí čeští žáci učebnice
0,00 0,00 Jak čeští učitelé využívají a hodnotí učebnice zeměpisu?
0,00 0,00 Jaká kritéria jsou důležitá pro učitele ŽŠ při výběru učebnic zeměpisu? Výsledky výzkumné sondy provedené na jihomoravských základních školách
0,00 0,00 Několik poznámek k věkové přiměřenosti geografických pojmů uváděných v učebnicích zeměpisu
11,70 11,70 Pojmy v učebnicích zeměpisu a jejich přiměřenost věku žáků
0,00 0,00 Transformace, artikulace a reprezentace vzdělávacího obsahu v učebnicích: k roli didaktických znalostí obsahu autora učebnice
4,25 46,80 Učebnice: z pohledu pedagogického výzkumu
0,00 0,00 Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu
0,00 0,00 Could We Designate Some Concepts in Czech Geography Textbooks as Problematic?
11,70 11,70 Changing geographies: innovative curricula
11,70 11,70 Didaktická transformace aneb od didaktického zjednodušení k didaktikcké rekonstrukci
11,70 11,70 Didaktická transformace aneb od didaktického zjednodušení k didaktické rekonstrukci
0,00 0,00 Frekvenční pojmová analýza učebnic zeměpisu
11,70 11,70 Inovace kurikula geografického vzdělávání
0,00 0,00 Die Implementierung der Europäischen Dimension durch Peer Learning auf der Primarstufe
0,00 0,00 CPV videoweb: tvorba elektronického učebního prostředí pro didaktickou přípravu budoucích učitelů
0,00 0,00 Developing Educational Cartography: Pupils criteria for selecting a school atlas
0,00 0,00 Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
11,70 11,70 Co je dnes obsahem vzdělávání?
0,00 0,00 K zamyšlení - geografie maloobchodu
0,00 0,00 Rakouské pojetí učitelského vzdělávání a související diskuse
0,00 0,00 Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy
0,00 0,00 Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy
0,00 0,00 Pupils' Criteria for the Verbal Didactical Transformation of Geographical Concepts in Geography textbooks
0,00 0,00 Učebnice, učitel
0,00 0,00 Učebnice pod lupou
Back
(c) Michal Bulant, 2011