Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Poradenství pro integrovaného žáka s narušenou komunikační schopností v základní škole
|
0,00 | 0,00 | Žák se specificky narušeným vývojem řeči v základní škole.
|
0,00 | 0,00 | Analýza výskytu narušené komunikační schopnosti u žáků na 1. stupni ZŠ
|
0,00 | 0,00 | Analýza výskytu narušené komunikační schopnosti u žáků na 1. stupni základních škol v Jihomoravském kraji
|
0,00 | 0,00 | Komunikační kompetence a narušená komunikační schopnost u žáků na 1. stupni základních škol
|
0,00 | 0,00 | Komunikační kompetence a narušená komunikačníschopnost u žáků na 1. stupni základních škol
|
0,00 | 0,00 | Integrace žáků s narušenou komunikační schopností do logopedických tříd základních škol
|
0,00 | 0,00 | Komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním
|
0,00 | 0,00 | Integrace žáků s narušenou komunikační schopností do logopedických tříd základních škol.
|
0,61 | 1,23 | Komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním
|
23,40 | 46,80 | Psychomotorické hry pro děti s poruchami pozornosti a pro hyperaktivní děti
|
0,00 | 0,00 | Narušená komunikační schopnost
|
0,00 | 0,00 | Vzdělávání žáků s vývojovou dysfázií
|
46,80 | 46,80 | Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností
|
0,00 | 0,00 | Vzdělávání žáků s dysfázií v základní škole
|
0,00 | 0,00 | Komunikační kompetence žáků základní školy
|
0,97 | 0,97 | Komunikační kompetence žáků základní školy
|
46,80 | 46,80 | Terapie v logopedii
|
0,26 | 1,03 | Bildung von Schulern mit sonderpadagogischem Forderbedarf in der Tschechischen Republik - Vorstellung eines geplanten Forschungsprojektes
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011