Klapalová Alena ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,00 0,00 Odběratelé, zákazníci (B4)
0,00 0,00 Managerial issues of the Czech companies reverse flows
0,00 0,00 Odběratelé, zákazníci
0,00 0,00 Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
0,00 0,00 Reverse Logistics in the Czech Republic: five year retrospective
0,00 0,00 Reverse Logistics in the Czech Republic: Outcomes of the Preliminary Research
0,00 0,00 Zpětná logistika: tendence v českých podnicích
0,00 0,00 Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků
0,00 0,00 Zákazník a konkurenceschopnost podniku
0,00 0,00 České podniky a jejich připravenost na čerpání ze strukturálních fondů
0,00 0,00 Vztah se zákazníkem - možnosti metodiky šetření
0,00 0,00 Konkurenceschopnost podniku a vztahy se zákazníkem
0,00 0,00 Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků
0,00 0,00 Zákazník jako stakeholder
0,00 0,00 Value for customer and satisfaction
0,00 0,00 Měření spokojenosti zákazníků
0,00 0,00 Odbytová problematika malých a středních podniků
0,00 0,00 Připravenost českých podniků na využívání strukturálních fondů
0,00 0,00 E-business implementation and small and micro enterprises
0,00 0,00 ICT and e-business in the Czech small and micro enterprises
0,00 0,00 ICT a e-business v malých podnicích
0,00 0,00 Kvalita jako konkurenční výhoda
0,00 0,00 Odbytová problematika malých a středních podniků
0,00 0,00 Odbytové problémy českých podniků
0,00 0,00 Odbytová problematika malých a středních podniků
0,00 0,00 Pozice družstev v ekonomickém systému ČR
0,00 0,00 Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice
0,00 0,00 Relationship marketing and management of micro and small enterprises in the Czech Republic
0,00 0,00 Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
0,00 0,00 Zákazník a konkurenceschopnost podniku
0,00 0,00 Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků
0,00 0,00 Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001
0,00 0,00 The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic
0,00 0,00 The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic
0,00 0,00 The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic
0,00 0,00 ICT AND E-BUSINESS IN THE CZECH SMALL AND MICRO ENTERPRISES
0,00 0,00 The Czech micro and small enterprises and relations with stakeholders
5,85 23,40 Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v ČR jako členské zemi EU
0,00 0,00 Ahold a.s. - podnikatelská etika a společenská odpovědnost
1,73 1,73 "Attitudes and expectations of companies towards municipal offices
0,00 0,00 Konkurenceschopnost podniku a zákazník
0,00 0,00 Odběratelé, zákazníci
0,00 0,00 Stimulující faktory a bariéry rozvoje malých a středních podniků
0,00 0,00 Spokojenost zákazníka
0,00 0,00 Sociální zodpovědnost podniku a spokojenost zákazníka
0,00 0,00 Sales Problems of the Czech Enterprises
0,00 0,00 Business Management in the Czech Republic
0,00 0,00 Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu
0,00 0,00 Vztahy SME se stakeholdery
0,00 0,00 Vztah jako konkurenční výhoda
Back
(c) Michal Bulant, 2011