Janíková Věra ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,00 0,00 Lernpotential der dramaspezifischen Übungen im Fremdsprachenunterricht bei Schülern mit Teilleistungsstörungen
0,00 0,00 Nácvik správné výslovnosti němčiny hrou u žáků s narušenou komunikační schopností.
0,00 0,00 Lehrwerkanalyse und Lehrwerkkritik: Ein Forschungsbeitrag
0,00 0,00 Možnosti a limity oborové didaktiky při kultivaci profesních i lidských kvalit učitele cizích jazyků
0,00 0,00 Qualität des fremdsprachlichen Unterrichts: ein facettenreicher Begriff.
0,00 0,00 Učení se cizím jazykům a řešení úloh řečového typu
0,00 0,00 Sprachlernspiele im lerner- und handlungsorientierten Fremdsprachenunterricht.
0,00 0,00 Teaching Early-Level Foreign Languages tu Pupils with Impaired Pronunciation Ability
0,00 0,00 Was kann den Kindern mit Lernschwierigkeiten ihr Deutschlernen leichter machen
0,43 1,72 Žáci se sociokulturním znevýhodněním a výuka cizích jazyků
0,00 0,00 Aktuelle Trends in der Ausbildung der Fremdsprachenlehrer und -lehrerinnen
0,00 0,00 Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků.
0,00 0,00 Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků.
0,00 0,00 Autonomie v procesu vyučování a učení se cizímu jazyku.
0,00 0,00 Autonomie v procesu vyučování a učení se cizímu jazyku.
46,80 46,80 Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků
0,00 0,00 Vztah medzi autonómnym učením a počítačom podporovanou výučbou cudzích jazykov.
0,00 0,00 Lernschwache Schüler im Fremdsprachenunterricht und die Lehrvoraussetzungen.
2,29 2,29 Fonetická-fonologická kompetence u žáků s narušenou komunikační schopností při učení se němčině.
0,00 0,00 Komunikativní výuka němčiny a ústní projev u žáků s narušenou komunikační schopností.
0,00 0,00 Fremdsprachendidaktik und Sprachlehrforschung: der heutige Stand in Tschechien.
0,00 0,00 Efektivita využívání metod dramatické výchovy u žáků se specifickými poruchami učení ve výuce němčiny
11,70 11,70 Fremdsprachliche Lehrwerke und lernschwache Schüler
0,00 0,00 Individualisierung und Lernerorientierung im Fremdsprachenerwerbsprozess bei lernschwachen Schülern.
0,00 0,00 Učební strategie jako jedna z cest k autonomnímu učení se cizím jazykům
0,00 0,00 Studio d. Učebnice pro jazykové a střední školy
0,00 0,00 Lernstrategien fördern die Lernerautonomie auch beim Fremdsprachenlernen.
46,80 46,80 Didaktik des Deutschen als Fremdsprache. Anmerkungen zu aktuellen Themen mit Aufgaben zum Selbststudium.
0,00 0,00 Kommunikative Grammatik aus sprachdidaktischer Sicht
0,00 0,00 Jazykové vzdělávání v České republice na počátku 21.století a základní škola.
0,00 0,00 Jazyková tvořivost a tvůrčí psaní v cizojazyčné výuce
0,00 0,00 Learning strategies support autonomy - also in learning foreign languages
0,00 0,00 Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení
0,00 0,00 Emoce a emocionální strategie v cizojazyčné výuce
0,00 0,00 Communication Grammar - Sight of Methodology of Foreign Language Teaching
0,00 0,00 Efektivita e-learningu ve výuce německého jazyka
0,76 0,76 Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu na ZŠ. 2. stupeň. Vzdělávací obor: Cizí jazyk
0,54 0,54 Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu na ZŠ. 1. stupeň. Vzdělávací obor: Cizí jazyk
0,00 0,00 Jazykové vzdělávání a jazykové kurikulum na počátku 21.století
0,00 0,00 Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu na ZŠ. 2. stupeň. Vzdělávací obor: Cizí jazyk
0,00 0,00 Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu na ZŠ. 1. stupeň. Vzdělávací obor: Cizí jazyk
0,00 0,00 Organizační formy výuky a učivo v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení. Pilotní výzkum.
0,00 0,00 Organizační formy, fáze výuky, učivo a rozvíjené dovednosti v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení (zpráva z výzkumu)
46,80 46,80 Učíme se učit cizí jazyky.
0,00 0,00 Teilleistungsstörungen beim Fremdsprachenlernen.
0,00 0,00 Die Lehrerrolle auf dem Weg zur Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht.
46,80 46,80 Autonomní učení a lexikální strategie při osvojování cizích jazyků.
0,00 0,00 Autonomní učení a elektronická média v moderních cizojazyčných učebnicích
0,00 0,00 Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii.
2,57 2,57 Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii.
0,00 0,00 Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka. Výsledky řešení projektu v letech 2005-2006.
0,00 0,00 Didaktika cizích jazyků v integrovaném a interdisciplinárním pojetí.
0,00 0,00 Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka. Výsledky řešení projektu v letech 2005-2006.
0,00 0,00 Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích.
0,00 0,00 Interkulturelle Kompetenz und soziokulturelle Normen im fremdsprachlichen Deutschunterricht.
2,46 46,80 Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část I.
0,97 0,97 Die Lehrer- und Schülerrole im Kontext der Förderung von Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht. Ergebnisse einer Pilotforschung.
2,46 46,80 Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část II. Využití učiva 2. stupně ZŠ pro dopravní výchovu
2,46 46,80 Dopravní výchova v RVP pro 1. stupeň ZŠ
0,97 0,97 Die Lehrer- und Schülerrolle im Kontext der Förderung von Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht. Ergebnisse einer Pilotforschung.
0,00 0,00 Einige Anmerkungen zu berufsorientiertem und fachsprachlichem Deutschunterricht aus linguistischer und didaktisch-methodischer Sicht. Medizinische Fachsprache.
0,00 0,00 Dramatická výchova a cizojazyčná výuka.
0,00 0,00 Auf dem Weg zur Europäisierung der DaF-Lehrerausbildung.
0,00 0,00 Bewegtes Lernen und psycholinguistischer Deutschunterricht bei Kindern mit gestörter Kommunikationsfähigkeit
23,40 46,80 Didaktik des Deutschen als Fremdsprache und die neuen Herausforderungen
0,00 0,00 Janíková,V.(ed.): Autonomie a cizojazyčná výuka. Masarykova univerzita, Brno 2006,364 s.
0,00 0,00 Probleme der legasthenen Kinder tschechischer Muttersprache beim Deutschlernen.
0,00 0,00 Realizační fáze kurikula a jeho obsahová dimenze na příkladu jazykové výuky.
0,00 0,00 Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
0,00 0,00 Projektová výuka jako jedna z cest k rozvoji autonomie při učení se cizím jazykům.
0,00 0,00 Učení a vyučování cizích jazyků na počátku 21.století.
0,00 0,00 Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht).
0,00 0,00 Učebnice cizích jazyků a autonomní učení.
0,56 2,26 Specifické poruchy učení a výuka cizím jazykům v mezinárodním kontextu
0,00 0,00 Učení na stanovištích podporuje autonomii v procesu osvojování cizího jazyka.
0,00 0,00 Učebnice pod lupou
0,00 0,00 Unterrichtsorganisation (Sozialformen) und Lernerautonomie beim Fremdsprachenlernen. Ergebnisse einer Pilotforschung.
0,00 0,00 Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen.
0,00 0,00 Autonomní učení a cizojazyčná výuka. Pedagogická, psychologická, společensko-politická a lingvodidaktická východiska v historizujícím pohledu.
46,80 46,80 Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu.
0,00 0,00 Žáci s poruchami učení a chování ve výuce němčiny: rituály a pohyb.
Back
(c) Michal Bulant, 2011