Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Lernpotential der dramaspezifischen Übungen im Fremdsprachenunterricht bei Schülern mit Teilleistungsstörungen
|
0,00 | 0,00 | Nácvik správné výslovnosti němčiny hrou u žáků s narušenou komunikační schopností.
|
0,00 | 0,00 | Lehrwerkanalyse und Lehrwerkkritik: Ein Forschungsbeitrag
|
0,00 | 0,00 | Možnosti a limity oborové didaktiky při kultivaci profesních i lidských kvalit učitele cizích jazyků
|
0,00 | 0,00 | Qualität des fremdsprachlichen Unterrichts: ein facettenreicher Begriff.
|
0,00 | 0,00 | Učení se cizím jazykům a řešení úloh řečového typu
|
0,00 | 0,00 | Sprachlernspiele im lerner- und handlungsorientierten Fremdsprachenunterricht.
|
0,00 | 0,00 | Teaching Early-Level Foreign Languages tu Pupils with Impaired Pronunciation Ability
|
0,00 | 0,00 | Was kann den Kindern mit Lernschwierigkeiten ihr Deutschlernen leichter machen
|
0,43 | 1,72 | Žáci se sociokulturním znevýhodněním a výuka cizích jazyků
|
0,00 | 0,00 | Aktuelle Trends in der Ausbildung der Fremdsprachenlehrer und -lehrerinnen
|
0,00 | 0,00 | Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků.
|
0,00 | 0,00 | Výzkum v oblasti učení a vyučování cizích jazyků.
|
0,00 | 0,00 | Autonomie v procesu vyučování a učení se cizímu jazyku.
|
0,00 | 0,00 | Autonomie v procesu vyučování a učení se cizímu jazyku.
|
46,80 | 46,80 | Autonomie v procesu učení a vyučování cizích jazyků
|
0,00 | 0,00 | Vztah medzi autonómnym učením a počítačom podporovanou výučbou cudzích jazykov.
|
0,00 | 0,00 | Lernschwache Schüler im Fremdsprachenunterricht und die Lehrvoraussetzungen.
|
2,29 | 2,29 | Fonetická-fonologická kompetence u žáků s narušenou komunikační schopností při učení se němčině.
|
0,00 | 0,00 | Komunikativní výuka němčiny a ústní projev u žáků s narušenou komunikační schopností.
|
0,00 | 0,00 | Fremdsprachendidaktik und Sprachlehrforschung: der heutige Stand in Tschechien.
|
0,00 | 0,00 | Efektivita využívání metod dramatické výchovy u žáků se specifickými poruchami učení ve výuce němčiny
|
11,70 | 11,70 | Fremdsprachliche Lehrwerke und lernschwache Schüler
|
0,00 | 0,00 | Individualisierung und Lernerorientierung im Fremdsprachenerwerbsprozess bei lernschwachen Schülern.
|
0,00 | 0,00 | Učební strategie jako jedna z cest k autonomnímu učení se cizím jazykům
|
0,00 | 0,00 | Studio d. Učebnice pro jazykové a střední školy
|
0,00 | 0,00 | Lernstrategien fördern die Lernerautonomie auch beim Fremdsprachenlernen.
|
46,80 | 46,80 | Didaktik des Deutschen als Fremdsprache. Anmerkungen zu aktuellen Themen mit Aufgaben zum Selbststudium.
|
0,00 | 0,00 | Kommunikative Grammatik aus sprachdidaktischer Sicht
|
0,00 | 0,00 | Jazykové vzdělávání v České republice na počátku 21.století a základní škola.
|
0,00 | 0,00 | Jazyková tvořivost a tvůrčí psaní v cizojazyčné výuce
|
0,00 | 0,00 | Learning strategies support autonomy - also in learning foreign languages
|
0,00 | 0,00 | Sociální a afektivní strategie učení a výuka němčiny u žáků se specifickými poruchami učení
|
0,00 | 0,00 | Emoce a emocionální strategie v cizojazyčné výuce
|
0,00 | 0,00 | Communication Grammar - Sight of Methodology of Foreign Language Teaching
|
0,00 | 0,00 | Efektivita e-learningu ve výuce německého jazyka
|
0,76 | 0,76 | Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu na ZŠ. 2. stupeň. Vzdělávací obor: Cizí jazyk
|
0,54 | 0,54 | Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu na ZŠ. 1. stupeň. Vzdělávací obor: Cizí jazyk
|
0,00 | 0,00 | Jazykové vzdělávání a jazykové kurikulum na počátku 21.století
|
0,00 | 0,00 | Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu na ZŠ. 2. stupeň. Vzdělávací obor: Cizí jazyk
|
0,00 | 0,00 | Implementace dopravní výchovy do školního vzdělávacího programu na ZŠ. 1. stupeň. Vzdělávací obor: Cizí jazyk
|
0,00 | 0,00 | Organizační formy výuky a učivo v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení. Pilotní výzkum.
|
0,00 | 0,00 | Organizační formy, fáze výuky, učivo a rozvíjené dovednosti v cizojazyčné výuce z hlediska autonomního učení (zpráva z výzkumu)
|
46,80 | 46,80 | Učíme se učit cizí jazyky.
|
0,00 | 0,00 | Teilleistungsstörungen beim Fremdsprachenlernen.
|
0,00 | 0,00 | Die Lehrerrolle auf dem Weg zur Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht.
|
46,80 | 46,80 | Autonomní učení a lexikální strategie při osvojování cizích jazyků.
|
0,00 | 0,00 | Autonomní učení a elektronická média v moderních cizojazyčných učebnicích
|
0,00 | 0,00 | Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii.
|
2,57 | 2,57 | Autonomní cizojazyčná třída a učebnice podporující autonomii.
|
0,00 | 0,00 | Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka. Výsledky řešení projektu v letech 2005-2006.
|
0,00 | 0,00 | Didaktika cizích jazyků v integrovaném a interdisciplinárním pojetí.
|
0,00 | 0,00 | Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka. Výsledky řešení projektu v letech 2005-2006.
|
0,00 | 0,00 | Autonomie žáka a učení se cizímu jazyku na stanovištích.
|
0,00 | 0,00 | Interkulturelle Kompetenz und soziokulturelle Normen im fremdsprachlichen Deutschunterricht.
|
2,46 | 46,80 | Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část I.
|
0,97 | 0,97 | Die Lehrer- und Schülerrole im Kontext der Förderung von Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht. Ergebnisse einer Pilotforschung.
|
2,46 | 46,80 | Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část II. Využití učiva 2. stupně ZŠ pro dopravní výchovu
|
2,46 | 46,80 | Dopravní výchova v RVP pro 1. stupeň ZŠ
|
0,97 | 0,97 | Die Lehrer- und Schülerrolle im Kontext der Förderung von Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht. Ergebnisse einer Pilotforschung.
|
0,00 | 0,00 | Einige Anmerkungen zu berufsorientiertem und fachsprachlichem Deutschunterricht aus linguistischer und didaktisch-methodischer Sicht. Medizinische Fachsprache.
|
0,00 | 0,00 | Dramatická výchova a cizojazyčná výuka.
|
0,00 | 0,00 | Auf dem Weg zur Europäisierung der DaF-Lehrerausbildung.
|
0,00 | 0,00 | Bewegtes Lernen und psycholinguistischer Deutschunterricht bei Kindern mit gestörter Kommunikationsfähigkeit
|
23,40 | 46,80 | Didaktik des Deutschen als Fremdsprache und die neuen Herausforderungen
|
0,00 | 0,00 | Janíková,V.(ed.): Autonomie a cizojazyčná výuka. Masarykova univerzita, Brno 2006,364 s.
|
0,00 | 0,00 | Probleme der legasthenen Kinder tschechischer Muttersprache beim Deutschlernen.
|
0,00 | 0,00 | Realizační fáze kurikula a jeho obsahová dimenze na příkladu jazykové výuky.
|
0,00 | 0,00 | Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
|
0,00 | 0,00 | Projektová výuka jako jedna z cest k rozvoji autonomie při učení se cizím jazykům.
|
0,00 | 0,00 | Učení a vyučování cizích jazyků na počátku 21.století.
|
0,00 | 0,00 | Sozialformen und Lernerautonomie im Fremdsprachenunterricht (Forschunsgsbericht).
|
0,00 | 0,00 | Učebnice cizích jazyků a autonomní učení.
|
0,56 | 2,26 | Specifické poruchy učení a výuka cizím jazykům v mezinárodním kontextu
|
0,00 | 0,00 | Učení na stanovištích podporuje autonomii v procesu osvojování cizího jazyka.
|
0,00 | 0,00 | Učebnice pod lupou
|
0,00 | 0,00 | Unterrichtsorganisation (Sozialformen) und Lernerautonomie beim Fremdsprachenlernen. Ergebnisse einer Pilotforschung.
|
0,00 | 0,00 | Wie die Fremdsprachenlerner ihre Mitverantworung am eigenen Sprachenlernen wahrnehmen.
|
0,00 | 0,00 | Autonomní učení a cizojazyčná výuka. Pedagogická, psychologická, společensko-politická a lingvodidaktická východiska v historizujícím pohledu.
|
46,80 | 46,80 | Autonomie a cizojazyčná výuka. Autonomie v teorii, edukační praxi a lingvodidaktickém výzkumu.
|
0,00 | 0,00 | Žáci s poruchami učení a chování ve výuce němčiny: rituály a pohyb.
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011