Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 5,85 | 46,80 | Kurikulum - výuka - školní klima - učitelské vzdělávání: Analýza nálezů českého pedagogického výzkumu (2001-2008)
|
11,70 | 11,70 | Obory ve škole a jejich enkulturační funkce
|
2,92 | 8,78 | On the dynamic nature of physics teachers pedagogical content knowledge
|
0,25 | 0,25 | Obecná didaktika
|
5,85 | 46,80 | The Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning in the Classroom
|
5,85 | 5,85 | Obsah, subjekt a intersubjektivita v oborových didaktikách
|
0,25 | 0,25 | Oborové a předmětové didaktiky
|
9,36 | 46,80 | Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
|
0,12 | 0,25 | Kurikulum
|
3,90 | 11,70 | Lesson structure in different school subjects in the Czech republic
|
0,07 | 0,20 | Pedagogický výzkum v zahraničí
|
0,25 | 0,25 | Obsah vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Sportunterricht aus der Sicht der Tschechischen Bevölkerung - eine Meinungsumfrage
|
0,00 | 0,00 | Příležitosti k rozvíjení jazykových dovedností v hodinách anglického jazyka
|
0,00 | 0,00 | Studie ze školní pedagogiky
|
0,30 | 0,30 | Školní vyučování
|
0,00 | 0,00 | Vyučovací jednotky tělesné výchovy z hlediska organizačních forem a fází výuky
|
1,11 | 4,43 | Video jako prostředek rozvíjení učitelových didaktických znalostí obsahu
|
0,00 | 0,00 | Zur Entwicklung des fachdidaktischen Wissens in der LehrerInnenbildung: Möglichkeiten und Grenzen nach dem Bologna-Prozess
|
1,69 | 3,38 | Výukové metody jako předmět výzkumu
|
0,85 | 1,70 | Videostudie v edukačním výzkumu.
|
0,00 | 0,00 | Základy školní pedagogiky
|
5,46 | 5,46 | Výzkum výuky: historický vývoj
|
1,04 | 3,12 | Výzkum výuky: vymezení pojmu
|
11,70 | 46,80 | Výzkum výuky: tematické oblasti, výzkumné přístupy a metody
|
0,00 | 0,00 | Zkoumání procesů vyučování a učení prostřednictvím videostudie
|
0,00 | 0,00 | Výběr a strukturování vzdělávacího obsahu jako aktuální pedagogický problém
|
0,00 | 0,00 | Znalostní základ učítelovy kompetence
|
0,00 | 0,00 | Zkoumání procesů vyučování a učení prostřednictvím videostudie
|
11,70 | 35,10 | Kurikulm v současné škole
|
0,00 | 0,00 | K problému integrace oborové a didaktické přípravy učitelů: model učitelského vzdělávání založený na konceptu didaktické znalosti obsahu
|
0,00 | 0,00 | K problémům stojícím v pozadí tvorby a realizace kurikula základního vzdělávání v České republice
|
0,00 | 0,00 | Kvalita výuky a kurikula: možnosti jejich empirického zkoumání
|
0,00 | 0,00 | K vybraným aspektům didaktických znalostí obsahu u učitelů fyziky
|
0,00 | 0,00 | Introduction: On the Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning
|
0,00 | 0,00 | Exploring Different Ways of Using Video in Teacher Education: Examples from CPV Video Web
|
1,05 | 4,21 | K problému monitoringu implementace kurikulární reformy na gymnáziích: představení projektu Kvalitní škola
|
0,35 | 0,35 | Kognitivní vývoj dětí a mládeže
|
2,53 | 2,53 | K možnostem rozvíjení učitelových didaktických znalostí obsahu
|
46,80 | 46,80 | Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Zkoumání subjektivních teorií pomocí techniky strukturování koncept (SLT)
|
14,04 | 14,04 | Významová struktura faktu v oborových didaktikách
|
0,00 | 0,00 | Transmise versus konstrukce? Pedagogické dilema v subjektivních teoriích učitelů
|
4,68 | 4,68 | Transmise versus konstrukce? Pedagogické dilema v subjektivních teoriích učitelů
|
0,00 | 0,00 | Zamyšlení nad obsahem školního vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Několik poznámek k autoregulovanému učení
|
0,00 | 0,00 | Metodologický postup videostudie CPV: analýza realizovaného kurikula ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy.
|
0,00 | 0,00 | K pojetí tělesné výchovy
|
0,00 | 0,00 | K současným způsobům využívání videozáznamů výuky v učitelském vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Nkolik poznámek k autoregulovanému uení
|
23,40 | 46,80 | Orientace české základní školy
|
0,00 | 0,00 | Goals of the physical education in selected countries
|
0,00 | 0,00 | Die Rolle der Forschung an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk Universität in Brno
|
0,00 | 0,00 | Educational Research on the Faculty of Education Masaryk University in Brno
|
0,00 | 0,00 | Co ukázala CPV videostudie fyziky na 2. stupni základních škol?
|
1,41 | 2,83 | Minderheiten in der Tschechischen Republik und aktuelle pädagogische Bestrebungen
|
0,00 | 0,00 | Model tvorby kurikula všeobecného vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Model tvorby kurikula všeobecného vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Problémy české základní školy z pohledu výzkumu (2000-2005)
|
23,40 | 46,80 | Problémy kurikula české základní školy
|
0,00 | 0,00 | Některé problémy výzkumu kurikula
|
0,00 | 0,00 | Prekoncepce žáků základní školy o tvaru a složení Země
|
0,00 | 0,00 | Pädagogisches Wissen als Basis von Lehrerkompetenz
|
1,94 | 3,87 | Problémy školního vzdělávání ve světle výzkumů TIMSS a PISA (porovnání situace v České republice a v Německu)
|
0,00 | 0,00 | Příležitosti k učení ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy aneb co ukázala CPV videostudie fyziky?
|
0,00 | 0,00 | Pedagogické znalosti jako základ učitelovy kompetence
|
46,80 | 46,80 | Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu
|
3,90 | 11,70 | Pohledy na výuku zeměpisu na 2. stupni základní školy: souhrnné výsledky CPV videostudie zeměpisu
|
2,92 | 11,70 | Pohledy na výuku fyziky na 2. supni základní školy: souhrnné výsledky CPV videostudie fyziky
|
0,00 | 0,00 | Nutzen von Videobeispielen in der LehrerInnenbildung
|
0,00 | 0,00 | PARTICIPACE STUDENTA NA TVORBĚ INFORMAČNÍCH TEXTŮ PRO UČITELE, JE JEDNA Z FOREM, JAK ZKVALITNIT JEHO PROFESNÍ PŘÍPRAVU
|
0,38 | 1,91 | PARTICIPACE STUDENTA NA TVORBĚ INFORMAČNÍCH TEXTŮ PRO UČITELE, JE JEDNA Z FOREM, JAK ZKVALITNIT JEHO PROFESNÍ PŘÍPRAVU
|
0,00 | 0,00 | Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.
|
0,00 | 0,00 | Sachstrukturdiagramm einer Unterrichtsstunde: einen Weg zur Erfassung von Lerninhalten im Physikunterricht
|
23,40 | 23,40 | Školní vzdělávání v Německu
|
3,90 | 11,70 | Učební úlohy ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy: vybrané výsledky CPV videostudie fyziky
|
0,00 | 0,00 | Zkoumání didaktických znalostí obsahu: vybrané přístupy, metody a techniky
|
0,00 | 0,00 | Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu
|
5,85 | 11,70 | Videostudie ve výzkumu vyučování a učení
|
0,00 | 0,00 | Ziele und Zielorientierung im Physikunterricht: Einblicke in die Überzeugungen von tschechischen Physiklehrern
|
4,25 | 46,80 | Učebnice: z pohledu pedagogického výzkumu
|
0,00 | 0,00 | Transformace, artikulace a reprezentace vzdělávacího obsahu v učebnicích: k roli didaktických znalostí obsahu autora učebnice
|
11,70 | 11,70 | Cílová orientace ve výuce fyziky: exkurz do subjektivních teorií učitelů
|
0,00 | 0,00 | Blicke auf Physikunterricht in der Tschechischen Republik: Ausgewählte Ergebnisse der CPV Videostudie Physik
|
0,00 | 0,00 | "Co rozumět termínem ""pedagogical content knowledge""?"
|
0,00 | 0,00 | Formy a fáze ve výuce zeměpisu: metodologický postup a vybrané výsledky CPV videostudie zeměpisu
|
7,02 | 7,02 | Fakty a fenomény v průniku didaktické teorie, výzkumu a praxe vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Dynamická povaha učitelových didaktických znalostí obsahu: případová (video)studie z výuky fyziky na 2. stupni základní školy
|
0,00 | 0,00 | Diagram obsahové struktury vyučovací hodiny: ukázka z výuky fyziky
|
2,92 | 11,70 | CPV videostudie tělesné výchovy: sběr dat a zamýšlené analýzy
|
0,00 | 0,00 | CPV videoweb: tvorba elektronického učebního prostředí pro didaktickou přípravu budoucích učitelů
|
0,00 | 0,00 | CPV Videostudie Sportunterricht - Design und Ergebnisse der Pilotphase
|
0,00 | 0,00 | CPV Video Study: Comparative Perspectives on Teaching in Different School Subjects
|
0,15 | 0,30 | Cíle výchovy a vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
|
0,07 | 0,20 | Asociace a organizace pedagogického výzkumu v zahraničí
|
0,85 | 1,70 | Akční výzkum: výzkum prováděný učitelem
|
46,80 | 46,80 | Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Der Sportunterricht aus der Sicht der Hauptschulabsolventen - projektiertes und realisirtes Curriculum im Vergleich
|
0,00 | 0,00 | Moderní škola podle Célestina Freineta
|
0,68 | 2,74 | Meilsteine tschechischer Identitätsentfaltung
|
0,00 | 0,00 | Marie Montessoriová a její pedagogický koncept
|
0,00 | 0,00 | Metodologický postup CPV videostudie tělesné výchovy: Analýza výuky tělesné výchovy na 2. stupni základní školy
|
0,00 | 0,00 | Návrh metodologického postupu videostudie tělesné výchovy
|
0,00 | 0,00 | Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy
|
0,00 | 0,00 | Pedagogical content knowledge a/nebo oborová didaktika?
|
0,00 | 0,00 | Obsah vzdělávání a/nebo učivo?
|
0,00 | 0,00 | Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy
|
0,00 | 0,00 | Pedagogical content knowledge v oborově didaktickém a kurikulárním výzkumu
|
11,70 | 11,70 | Pedagogické znalosti jako součást profesní výbavy učitele
|
0,61 | 1,22 | Pořizování videozáznamu jako metoda sběru dat
|
46,80 | 46,80 | Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu?
|
0,00 | 0,00 | The Structure of Physics Instruction in the Czech Republic: The research approach and results from CPV video study.
|
1,76 | 5,27 | Uplatnění didaktických prostředků a médií ve výuce fyziky (se zvláštním zřetelem k učebnicím)
|
0,00 | 0,00 | Tělesná výchova z pohledu absolventa základní školy
|
0,00 | 0,00 | Struktura vyučovacích hodin fyziky v České republice: Výzkumný přístup a výsledky CPV videostudie
|
0,00 | 0,00 | Učebnice pod lupou
|
23,40 | 46,80 | Videostudie: Výzkum výuky založený na analýze videozáznamů
|
4,53 | 4,53 | Učebnice a teorie konceptuální změny
|
14,04 | 14,04 | Teorie, výzkum a tvorba školy
|
0,00 | 0,00 | Unterrichtsformen und -phasen im tschechischen Physikunterricht: Design und Ergebnisse der CPV Videostudie Physik
|
0,00 | 0,00 | Analyse von gesundheitsfördernden Situationen im Sportunterricht: Methodologisches Vorgehen einer Videostudie
|
0,00 | 0,00 | Analýza činností trenéra fotbalu při vedení tréninkové jednotky založená na videozáznamu
|
11,70 | 11,70 | Vztah obor a vyučovací předmět jako metodologický problém
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011