Janík Tomáš ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
5,85 46,80 Kurikulum - výuka - školní klima - učitelské vzdělávání: Analýza nálezů českého pedagogického výzkumu (2001-2008)
11,70 11,70 Obory ve škole a jejich enkulturační funkce
2,92 8,78 On the dynamic nature of physics teachers pedagogical content knowledge
0,25 0,25 Obecná didaktika
5,85 46,80 The Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning in the Classroom
5,85 5,85 Obsah, subjekt a intersubjektivita v oborových didaktikách
0,25 0,25 Oborové a předmětové didaktiky
9,36 46,80 Možnosti rozvíjení didaktických znalostí obsahu u budoucích učitelů
0,12 0,25 Kurikulum
3,90 11,70 Lesson structure in different school subjects in the Czech republic
0,07 0,20 Pedagogický výzkum v zahraničí
0,25 0,25 Obsah vzdělávání
0,00 0,00 Sportunterricht aus der Sicht der Tschechischen Bevölkerung - eine Meinungsumfrage
0,00 0,00 Příležitosti k rozvíjení jazykových dovedností v hodinách anglického jazyka
0,00 0,00 Studie ze školní pedagogiky
0,30 0,30 Školní vyučování
0,00 0,00 Vyučovací jednotky tělesné výchovy z hlediska organizačních forem a fází výuky
1,11 4,43 Video jako prostředek rozvíjení učitelových didaktických znalostí obsahu
0,00 0,00 Zur Entwicklung des fachdidaktischen Wissens in der LehrerInnenbildung: Möglichkeiten und Grenzen nach dem Bologna-Prozess
1,69 3,38 Výukové metody jako předmět výzkumu
0,85 1,70 Videostudie v edukačním výzkumu.
0,00 0,00 Základy školní pedagogiky
5,46 5,46 Výzkum výuky: historický vývoj
1,04 3,12 Výzkum výuky: vymezení pojmu
11,70 46,80 Výzkum výuky: tematické oblasti, výzkumné přístupy a metody
0,00 0,00 Zkoumání procesů vyučování a učení prostřednictvím videostudie
0,00 0,00 Výběr a strukturování vzdělávacího obsahu jako aktuální pedagogický problém
0,00 0,00 Znalostní základ učítelovy kompetence
0,00 0,00 Zkoumání procesů vyučování a učení prostřednictvím videostudie
11,70 35,10 Kurikulm v současné škole
0,00 0,00 K problému integrace oborové a didaktické přípravy učitelů: model učitelského vzdělávání založený na konceptu didaktické znalosti obsahu
0,00 0,00 K problémům stojícím v pozadí tvorby a realizace kurikula základního vzdělávání v České republice
0,00 0,00 Kvalita výuky a kurikula: možnosti jejich empirického zkoumání
0,00 0,00 K vybraným aspektům didaktických znalostí obsahu u učitelů fyziky
0,00 0,00 Introduction: On the Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning
0,00 0,00 Exploring Different Ways of Using Video in Teacher Education: Examples from CPV Video Web
1,05 4,21 K problému monitoringu implementace kurikulární reformy na gymnáziích: představení projektu Kvalitní škola
0,35 0,35 Kognitivní vývoj dětí a mládeže
2,53 2,53 K možnostem rozvíjení učitelových didaktických znalostí obsahu
46,80 46,80 Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání
0,00 0,00 Zkoumání subjektivních teorií pomocí techniky strukturování koncept (SLT)
14,04 14,04 Významová struktura faktu v oborových didaktikách
0,00 0,00 Transmise versus konstrukce? Pedagogické dilema v subjektivních teoriích učitelů
4,68 4,68 Transmise versus konstrukce? Pedagogické dilema v subjektivních teoriích učitelů
0,00 0,00 Zamyšlení nad obsahem školního vzdělávání
0,00 0,00 Několik poznámek k autoregulovanému učení
0,00 0,00 Metodologický postup videostudie CPV: analýza realizovaného kurikula ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy.
0,00 0,00 K pojetí tělesné výchovy
0,00 0,00 K současným způsobům využívání videozáznamů výuky v učitelském vzdělávání
0,00 0,00 Nkolik poznámek k autoregulovanému uení
23,40 46,80 Orientace české základní školy
0,00 0,00 Goals of the physical education in selected countries
0,00 0,00 Die Rolle der Forschung an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk Universität in Brno
0,00 0,00 Educational Research on the Faculty of Education Masaryk University in Brno
0,00 0,00 Co ukázala CPV videostudie fyziky na 2. stupni základních škol?
1,41 2,83 Minderheiten in der Tschechischen Republik und aktuelle pädagogische Bestrebungen
0,00 0,00 Model tvorby kurikula všeobecného vzdělávání
0,00 0,00 Model tvorby kurikula všeobecného vzdělávání
0,00 0,00 Problémy české základní školy z pohledu výzkumu (2000-2005)
23,40 46,80 Problémy kurikula české základní školy
0,00 0,00 Některé problémy výzkumu kurikula
0,00 0,00 Prekoncepce žáků základní školy o tvaru a složení Země
0,00 0,00 Pädagogisches Wissen als Basis von Lehrerkompetenz
1,94 3,87 Problémy školního vzdělávání ve světle výzkumů TIMSS a PISA (porovnání situace v České republice a v Německu)
0,00 0,00 Příležitosti k učení ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy aneb co ukázala CPV videostudie fyziky?
0,00 0,00 Pedagogické znalosti jako základ učitelovy kompetence
46,80 46,80 Metodologické problémy výzkumu didaktických znalostí obsahu
3,90 11,70 Pohledy na výuku zeměpisu na 2. stupni základní školy: souhrnné výsledky CPV videostudie zeměpisu
2,92 11,70 Pohledy na výuku fyziky na 2. supni základní školy: souhrnné výsledky CPV videostudie fyziky
0,00 0,00 Nutzen von Videobeispielen in der LehrerInnenbildung
0,00 0,00 PARTICIPACE STUDENTA NA TVORBĚ INFORMAČNÍCH TEXTŮ PRO UČITELE, JE JEDNA Z FOREM, JAK ZKVALITNIT JEHO PROFESNÍ PŘÍPRAVU
0,38 1,91 PARTICIPACE STUDENTA NA TVORBĚ INFORMAČNÍCH TEXTŮ PRO UČITELE, JE JEDNA Z FOREM, JAK ZKVALITNIT JEHO PROFESNÍ PŘÍPRAVU
0,00 0,00 Spoluúčast studenta na tvorbě informačních textů pro učitele je jedna z forem, jak zkvalitnit jeho profesní přípravu.
0,00 0,00 Sachstrukturdiagramm einer Unterrichtsstunde: einen Weg zur Erfassung von Lerninhalten im Physikunterricht
23,40 23,40 Školní vzdělávání v Německu
3,90 11,70 Učební úlohy ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy: vybrané výsledky CPV videostudie fyziky
0,00 0,00 Zkoumání didaktických znalostí obsahu: vybrané přístupy, metody a techniky
0,00 0,00 Učebnice z pohledu pedagogického výzkumu
5,85 11,70 Videostudie ve výzkumu vyučování a učení
0,00 0,00 Ziele und Zielorientierung im Physikunterricht: Einblicke in die Überzeugungen von tschechischen Physiklehrern
4,25 46,80 Učebnice: z pohledu pedagogického výzkumu
0,00 0,00 Transformace, artikulace a reprezentace vzdělávacího obsahu v učebnicích: k roli didaktických znalostí obsahu autora učebnice
11,70 11,70 Cílová orientace ve výuce fyziky: exkurz do subjektivních teorií učitelů
0,00 0,00 Blicke auf Physikunterricht in der Tschechischen Republik: Ausgewählte Ergebnisse der CPV Videostudie Physik
0,00 0,00 "Co rozumět termínem ""pedagogical content knowledge""?"
0,00 0,00 Formy a fáze ve výuce zeměpisu: metodologický postup a vybrané výsledky CPV videostudie zeměpisu
7,02 7,02 Fakty a fenomény v průniku didaktické teorie, výzkumu a praxe vzdělávání
0,00 0,00 Dynamická povaha učitelových didaktických znalostí obsahu: případová (video)studie z výuky fyziky na 2. stupni základní školy
0,00 0,00 Diagram obsahové struktury vyučovací hodiny: ukázka z výuky fyziky
2,92 11,70 CPV videostudie tělesné výchovy: sběr dat a zamýšlené analýzy
0,00 0,00 CPV videoweb: tvorba elektronického učebního prostředí pro didaktickou přípravu budoucích učitelů
0,00 0,00 CPV Videostudie Sportunterricht - Design und Ergebnisse der Pilotphase
0,00 0,00 CPV Video Study: Comparative Perspectives on Teaching in Different School Subjects
0,15 0,30 Cíle výchovy a vzdělávání
0,00 0,00 Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
0,07 0,20 Asociace a organizace pedagogického výzkumu v zahraničí
0,85 1,70 Akční výzkum: výzkum prováděný učitelem
46,80 46,80 Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání
0,00 0,00 Der Sportunterricht aus der Sicht der Hauptschulabsolventen - projektiertes und realisirtes Curriculum im Vergleich
0,00 0,00 Moderní škola podle Célestina Freineta
0,68 2,74 Meilsteine tschechischer Identitätsentfaltung
0,00 0,00 Marie Montessoriová a její pedagogický koncept
0,00 0,00 Metodologický postup CPV videostudie tělesné výchovy: Analýza výuky tělesné výchovy na 2. stupni základní školy
0,00 0,00 Návrh metodologického postupu videostudie tělesné výchovy
0,00 0,00 Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy
0,00 0,00 Pedagogical content knowledge a/nebo oborová didaktika?
0,00 0,00 Obsah vzdělávání a/nebo učivo?
0,00 0,00 Pedagogický výzkum a kurikulární reforma české školy
0,00 0,00 Pedagogical content knowledge v oborově didaktickém a kurikulárním výzkumu
11,70 11,70 Pedagogické znalosti jako součást profesní výbavy učitele
0,61 1,22 Pořizování videozáznamu jako metoda sběru dat
46,80 46,80 Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu?
0,00 0,00 The Structure of Physics Instruction in the Czech Republic: The research approach and results from CPV video study.
1,76 5,27 Uplatnění didaktických prostředků a médií ve výuce fyziky (se zvláštním zřetelem k učebnicím)
0,00 0,00 Tělesná výchova z pohledu absolventa základní školy
0,00 0,00 Struktura vyučovacích hodin fyziky v České republice: Výzkumný přístup a výsledky CPV videostudie
0,00 0,00 Učebnice pod lupou
23,40 46,80 Videostudie: Výzkum výuky založený na analýze videozáznamů
4,53 4,53 Učebnice a teorie konceptuální změny
14,04 14,04 Teorie, výzkum a tvorba školy
0,00 0,00 Unterrichtsformen und -phasen im tschechischen Physikunterricht: Design und Ergebnisse der CPV Videostudie Physik
0,00 0,00 Analyse von gesundheitsfördernden Situationen im Sportunterricht: Methodologisches Vorgehen einer Videostudie
0,00 0,00 Analýza činností trenéra fotbalu při vedení tréninkové jednotky založená na videozáznamu
11,70 11,70 Vztah obor a vyučovací předmět jako metodologický problém
Back
(c) Michal Bulant, 2011