Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Perception of Health in the context of Environmental issues among students of the Faculty of Education Masaryk University
|
0,00 | 0,00 | Příprava učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v kontextu školských reforem
|
2,28 | 2,28 | Starost a péče o celek, globální výchova
|
0,00 | 0,00 | Quality of life, health and environment from educational point odf view.
|
0,00 | 0,00 | Studie ze školní pedagogiky
|
0,00 | 0,00 | VNÍMÁNÍ ZDRAVÍ V KONTEXTU PROBLEMATIKY ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
|
0,00 | 0,00 | Hodnotová dimenze učitelského vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Health Care and the Environment from the Viewpoint of Primary School Pupils
|
0,25 | 0,25 | Ekologická/environmentální výchova
|
0,00 | 0,00 | Environmentální přístup k přípravnému vzdělávání učitelů
|
0,00 | 0,00 | Hodnotová dimenze vzdělávání a ekologická odpovědnost
|
0,00 | 0,00 | Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ
|
0,00 | 0,00 | Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ
|
0,00 | 0,00 | K pojetí ekologické/environmentální výchovy
|
0,00 | 0,00 | Pojetí přípravy učitelů 1. stupně základní školy na ekologickou/environmentální výchovu.
|
46,80 | 46,80 | Ekologická dimenze výchovy a vzdělávání ve škole 21. století
|
0,00 | 0,00 | Ekologická/environmentální výchova napříč kurikulem přípravného vzdělávání učitelů
|
0,00 | 0,00 | Ekologická výchova jako součást školního kurikula pro všechny žáky
|
1,58 | 1,58 | Ekologická výchova jako součást školního kurikula pro všechny žáky
|
0,00 | 0,00 | Ekologická výchova jako nástroj k zajištění udržitelného rozvoje v profesionální přípravě učitelů
|
0,00 | 0,00 | Ekologická výchova jako součást školního kurikula pro všechny žáky
|
0,00 | 0,00 | """Dobrá"" škola pro ekologickou výchovu"
|
0,00 | 0,00 | Environmentální přístup ke vzdělávání na základní škole
|
6,72 | 6,72 | Environmental aspects of healts education
|
6,72 | 6,72 | Environmentální aspekty výchovy ke zdraví
|
9,36 | 9,36 | Dětská próza jako prostředek utváření vztahu k životnímu prostředí
|
0,00 | 0,00 | Hodnotíme výchovné kompetence v rámci pedagogických praxí?
|
0,00 | 0,00 | Obsah vzdělání – vztahy mezi cíli, požadavky a realitou z pohledu ekologické/environmentální výchovy
|
0,00 | 0,00 | Pedagogická praxe jako prostředek evaluace ekologické/environmentální přípravy učitelů
|
0,00 | 0,00 | Péče o zdraví a životní prostředí z pohledu žáků základní školy
|
0,00 | 0,00 | NA CESTĚ K PROFESNÍ AUTONOMII ANEB JAK JE KONCIPOVÁNA PEDAGOGICKÁ SLOŽKA PROFESIONÁLNÍ PŘÍPRAVY UČITELŮ 1. STUPNĚ ZŠ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MU
|
0,00 | 0,00 | Reflexe pedagogických činností a výsledků jako hodnota profesního seberozvoje
|
0,00 | 0,00 | The selected chapters of theory and methodology of education.
|
0,00 | 0,00 | Stimulující vliv činností studenta v pedagogické přípravě - hledání cest
|
3,34 | 46,80 | Pregraduate Teacher Training 2.
|
0,76 | 1,52 | Výchova kulturního ochránce zdraví a životního prostředí v kurikulu české základní školy.
|
14,04 | 14,04 | ENVIRONMENTAL ISSUES IN THE CONTEXT OF HEALTH SUPPORT IN THE THINKING OF STUDENTS TEACHER
|
0,00 | 0,00 | Hodnotová kompetence jako jádro pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně základní školy
|
0,00 | 0,00 | Environmentální aspekty v kurikulu české základní školy
|
0,00 | 0,00 | ECOLOGICAL/ENVIRONMENTAL EDUCATION ACROSS THE CURRICULUM OF UNDERGRADUATE TEACHER TRAINING FOR LOWER CLASSES OF ELEMENTARY SCHOOL
|
0,00 | 0,00 | Ecological Education
|
0,00 | 0,00 | Daří se nám zkvalitňovat pregraduální přípravu učitelů 1. stupně základní školy na Pedagogické fakultě MU?
|
6,72 | 6,72 | Jak uvažují studenti a učitelé o environmentálních tématech v kontextu podpory zdraví
|
0,00 | 0,00 | Koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově
|
0,00 | 0,00 | Reálná vybavenost absolventa ZŠ k péči o životní prostředí
|
0,00 | 0,00 | REFLEKTIVNÍ POJETÍ PŘÍPRAVY NA UČITELSKOU PROFESI
|
0,00 | 0,00 | SOCIÁLNĚ-AFEKTIVNÍ DOMÉNA V PROFESIONÁLNÍ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ
|
0,00 | 0,00 | ROZVOJ EKOSOCIÁLNÍ KOMPETENCE V SOCIÁLNÍ PEDAGOGICE - MOŽNOSTI A MEZE
|
4,32 | 4,32 | Umíme žít globálně?
|
6,72 | 6,72 | The way students and teachers reason about environmental issues in the context of health support
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011