Horká Hana ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,00 0,00 Perception of Health in the context of Environmental issues among students of the Faculty of Education Masaryk University
0,00 0,00 Příprava učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v kontextu školských reforem
2,28 2,28 Starost a péče o celek, globální výchova
0,00 0,00 Quality of life, health and environment from educational point odf view.
0,00 0,00 Studie ze školní pedagogiky
0,00 0,00 VNÍMÁNÍ ZDRAVÍ V KONTEXTU PROBLEMATIKY ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
0,00 0,00 Hodnotová dimenze učitelského vzdělávání
0,00 0,00 Health Care and the Environment from the Viewpoint of Primary School Pupils
0,25 0,25 Ekologická/environmentální výchova
0,00 0,00 Environmentální přístup k přípravnému vzdělávání učitelů
0,00 0,00 Hodnotová dimenze vzdělávání a ekologická odpovědnost
0,00 0,00 Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ
0,00 0,00 Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ
0,00 0,00 K pojetí ekologické/environmentální výchovy
0,00 0,00 Pojetí přípravy učitelů 1. stupně základní školy na ekologickou/environmentální výchovu.
46,80 46,80 Ekologická dimenze výchovy a vzdělávání ve škole 21. století
0,00 0,00 Ekologická/environmentální výchova napříč kurikulem přípravného vzdělávání učitelů
0,00 0,00 Ekologická výchova jako součást školního kurikula pro všechny žáky
1,58 1,58 Ekologická výchova jako součást školního kurikula pro všechny žáky
0,00 0,00 Ekologická výchova jako nástroj k zajištění udržitelného rozvoje v profesionální přípravě učitelů
0,00 0,00 Ekologická výchova jako součást školního kurikula pro všechny žáky
0,00 0,00 """Dobrá"" škola pro ekologickou výchovu"
0,00 0,00 Environmentální přístup ke vzdělávání na základní škole
6,72 6,72 Environmental aspects of healts education
6,72 6,72 Environmentální aspekty výchovy ke zdraví
9,36 9,36 Dětská próza jako prostředek utváření vztahu k životnímu prostředí
0,00 0,00 Hodnotíme výchovné kompetence v rámci pedagogických praxí?
0,00 0,00 Obsah vzdělání – vztahy mezi cíli, požadavky a realitou z pohledu ekologické/environmentální výchovy
0,00 0,00 Pedagogická praxe jako prostředek evaluace ekologické/environmentální přípravy učitelů
0,00 0,00 Péče o zdraví a životní prostředí z pohledu žáků základní školy
0,00 0,00 NA CESTĚ K PROFESNÍ AUTONOMII ANEB JAK JE KONCIPOVÁNA PEDAGOGICKÁ SLOŽKA PROFESIONÁLNÍ PŘÍPRAVY UČITELŮ 1. STUPNĚ ZŠ NA PEDAGOGICKÉ FAKULTĚ MU
0,00 0,00 Reflexe pedagogických činností a výsledků jako hodnota profesního seberozvoje
0,00 0,00 The selected chapters of theory and methodology of education.
0,00 0,00 Stimulující vliv činností studenta v pedagogické přípravě - hledání cest
3,34 46,80 Pregraduate Teacher Training 2.
0,76 1,52 Výchova kulturního ochránce zdraví a životního prostředí v kurikulu české základní školy.
14,04 14,04 ENVIRONMENTAL ISSUES IN THE CONTEXT OF HEALTH SUPPORT IN THE THINKING OF STUDENTS TEACHER
0,00 0,00 Hodnotová kompetence jako jádro pedagogických kompetencí učitelů 1. stupně základní školy
0,00 0,00 Environmentální aspekty v kurikulu české základní školy
0,00 0,00 ECOLOGICAL/ENVIRONMENTAL EDUCATION ACROSS THE CURRICULUM OF UNDERGRADUATE TEACHER TRAINING FOR LOWER CLASSES OF ELEMENTARY SCHOOL
0,00 0,00 Ecological Education
0,00 0,00 Daří se nám zkvalitňovat pregraduální přípravu učitelů 1. stupně základní školy na Pedagogické fakultě MU?
6,72 6,72 Jak uvažují studenti a učitelé o environmentálních tématech v kontextu podpory zdraví
0,00 0,00 Koncepční polarity a komplementarity v ekologické výchově
0,00 0,00 Reálná vybavenost absolventa ZŠ k péči o životní prostředí
0,00 0,00 REFLEKTIVNÍ POJETÍ PŘÍPRAVY NA UČITELSKOU PROFESI
0,00 0,00 SOCIÁLNĚ-AFEKTIVNÍ DOMÉNA V PROFESIONÁLNÍ PŘÍPRAVĚ UČITELŮ
0,00 0,00 ROZVOJ EKOSOCIÁLNÍ KOMPETENCE V SOCIÁLNÍ PEDAGOGICE - MOŽNOSTI A MEZE
4,32 4,32 Umíme žít globálně?
6,72 6,72 The way students and teachers reason about environmental issues in the context of health support
Back
(c) Michal Bulant, 2011