Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 2,92 | 11,70 | Úvodní fáze profesní dráhy ředitelů základních škol
|
0,00 | 0,00 | Základy školní pedagogiky
|
0,00 | 0,00 | A Model of School Culture Development
|
11,70 | 11,70 | Zpráva z Kongresu výchovného poradenství
|
0,00 | 0,00 | Vzdělání jako výraz jistoty v zaměstnání
|
0,25 | 0,25 | Kultura školy
|
11,70 | 11,70 | Inovační potenciál jako předpoklad rozvoje kultury škol (Příklad otevřenosti škol vůči okolí)
|
0,00 | 0,00 | Místo školy ve vzdělávací politice v oblasti vzdělávání dospělých v ČR
|
2,34 | 11,70 | K sociální souvislostem kultury školy. Vnitřní a vnější aspekty chodu školy
|
11,70 | 46,80 | Kultura školy. Příspěvek k výzkumu a rozvoji
|
0,00 | 0,00 | Inovační potenciál jako předpoklad rozvoje kultury škol (Příklad otevřenosti škol vůči okolí)
|
2,34 | 11,70 | K sociálním souvislostem kultury školy. Vnitřní a vnější aspekty chodu školy
|
0,00 | 0,00 | School culture as an object of research
|
0,00 | 0,00 | Otevřenost školy vůči okolí a její podpora
|
0,00 | 0,00 | On the Culture of Czech Schools
|
0,00 | 0,00 | Nový subjekt mezi vysokoškolskými poradnami - Akademické centrum poradenství a supervize
|
11,70 | 11,70 | Před jakými výzvami a úkoly stojí dnešní kariérové poradenství?
|
5,85 | 11,70 | Občanské vzdělávání dospělých v České republice (kontext, účast, nabídka a účastníci)
|
4,14 | 4,14 | Poradenství ve vzdělávání dospělých aneb nechají si lidé poradit?
|
23,40 | 46,80 | Občanské vzdělávání dospělých
|
0,00 | 0,00 | Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech
|
11,70 | 11,70 | Preference dospělých ve vyhledávání pomoci v oblasti práce
|
11,70 | 11,70 | Co se píše v etických kodexech
|
0,00 | 0,00 | Citizenship education of adults in the Czech Republic (research finding analysis)
|
5,85 | 11,70 | Cesty ke zkvalitnění vzdělávání studentů na Ústavu pedagogických věd FF MU
|
0,00 | 0,00 | Em busca do conceito de cultura escolar: Uma contribuiç?o para as discuss?es actuais
|
0,00 | 0,00 | The Curricular Reform in Czech Schools. Sustainable Change?
|
23,40 | 46,80 | Celoživotní učení a vzdělávání dospělých v politických dokumentech
|
0,00 | 0,00 | The Curricular Reform in Czech Schools. Sustainable Change?
|
0,00 | 0,00 | Czescy dyrektorzy szkól a reforma programowa
|
0,00 | 0,00 | Jak mohou vysoké školy podporovat zaměstnatelnost absolventů
|
0,00 | 0,00 | Participace studentů na inovaci studijního programu
|
11,70 | 11,70 | Rozmanitost výchovy a výchova v rozmanitosti sociálního prostředí (editorial)
|
0,00 | 0,00 | Vývoj studijního oboru Sociální pedagogika a poradenství na ÚPV FF MU
|
0,00 | 0,00 | Zkvalitňování přípravy budoucích profesionálů v pomáhajících profesích prostřednictvím inovované koncepce praxí.
|
0,00 | 0,00 | A Model of School Culture Development
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011