Hanušová Světlana ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,00 0,00 Methodology research at the department of English language and literature
0,00 0,00 Rozvoj komunikativní kompetence v cizím jazyce u žáků se specifickými poruchami učení
2,03 46,80 Research in English Language Teacher Education
0,43 1,72 Žáci se sociokulturním znevýhodněním a výuka cizích jazyků
0,00 0,00 Autonomie žáka v jazykovém vyučování a cesty k ní
1,15 1,15 Komunikativní přístup ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
11,70 11,70 Foreign language teaching and learning at an early age
0,00 0,00 Lingvodidaktický pohled na problematiku výuky cizích jazyků u dětí s SPU a dyslexií
46,80 46,80 Pregraduální vzdělávání učitelů anglického jazyka
0,00 0,00 Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka
0,00 0,00 E-learningová podpora výuky cizích jazyků na PdF
0,00 0,00 Do the Early Birds Really Catch the Worm? Demystifying the Factor of Early Age in Language Learning
0,00 0,00 Early Foreign Language Instruction in the Czech Republic in the Light of Empirical Research
0,00 0,00 Early Foreign Language Instruction in the Czech Republic in the Light of Empirical Research
0,00 0,00 Metody cizojazyčné výuky podporující princip autonomie žáka
2,34 4,68 Raná výuka cizího jazyka
0,00 0,00 Učební styly a strategie ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
0,00 0,00 The Age Factor and its Role in the Process of Foreign Language Learning and Teaching
0,00 0,00 Course Design in an ELTE Study Programme
0,00 0,00 Course Design in an ELTE Study Programme
0,00 0,00 Diferenciace procesu vyučování anglického jazyka na základě diagnostiky zvláštností, potřeb a preferencí žáků
4,95 4,95 Developing communicative competence in learners with specific learning difficulties.
0,00 0,00 Drama Techniques in Developing Foreign Language Speaking Skills in Learners with Specific Learning Difficulties
0,00 0,00 Dramatické techniky v rozvoji cizojazyčného mluveného projevu u žáků se specifickými poruchami učení
1,21 2,42 Problematika výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele
0,00 0,00 Pregraduální příprava učitelů anglického jazyka na roli tvůrců kurikula
0,00 0,00 Projektování cizojazyčné výuky v pregraduálním vzdělávání učitelů
0,56 2,26 Specifické poruchy učení a výuka cizím jazykům v mezinárodním kontextu
0,00 0,00 Task-Based Teacher Training Activities
0,00 0,00 Studentská reflexe pedagogické praxe
5,85 11,70 Výuka cizího jazyka v raném věku
Back
(c) Michal Bulant, 2011