Grenarová Renée ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,00 0,00 Mir čeloveka i mir životnych v ustojčivych verbalnych sravnenijach s animalizmami i s sojuzom kak pri izučeniji russkogo jazyka kak inostrannogo v češskoj škole
0,00 0,00 Mentalnost i formirovanije kommunikativnoj, lingvističeskoj, sociolingvističeskoj i mežkulturnoj kompetencij u češskich studentov so specifičeskimi potrebnostami v obučeniji russkim frazemam
0,00 0,00 Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje
6,72 6,72 Rozvoj fonetické a fonologické kompetence ve výuce ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností
0,00 0,00 Semantizacija obraznych i kulturnoistoričeskich elementov v sravnitelnych frazeologizmach na zanatijach po russkomu jazyku kak inostrannomu
0,00 0,00 Razvitije navykov čtenija u češskich staršeklassnikov so specifičeskimi obrazovatelnymi potrebnostami na načalnom etape obučenija russkomu jazyku kak vtoromu
0,43 1,72 Žáci se sociokulturním znevýhodněním a výuka cizích jazyků
0,00 0,00 Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD
0,00 0,00 Intensifikacija sravnitelnych oborotov s imenami prilagatelnymi i s sojuzom kak v russkom i češskom jazykach
0,00 0,00 K lingvodidaktickému potenciálu frazeologismů při výuce cizího jazyka (na příkladu ruštiny)
0,00 0,00 Intenzifikace verbálních přirovnání s komparátorem jako v češtině a ruštině
1,47 1,47 Interkulturní komunikace, integrace a edukace sociálně znevýhodněných žáků cizinců z východní Evropy v Jihomoravském kraji
0,00 0,00 Ispolzovanije dramatičeskich elementov pri obučeniji russkomu jazyku u učenikov so specifičeskimi potrebnostami
0,00 0,00 Partial Results from the Project Language and Communication Mapping the Teaching of Russian as Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disorders in the Czech Republic
0,00 0,00 Pracovní listy k počátečnímu vyučování ruskému jazyku na 1. stupni základní školy
0,00 0,00 Sémantické aspekty užití bionym jako symbolů pro lidskou činnost, povahové vlastnosti, postoje a zevnějšek človeka
3,81 3,81 Razvitije kommunikativnych sposobnostej u učenikov so specifičeskimi potrebnostami pri pomošči klassičeskich i alternativnych metodov i strategij v obučeniji russkomu jazyku
2,00 2,00 Problematika počáteční výuky ruskému jazyku u žáků s narušenou komunikační schopností, výsledky výzkumu
3,81 3,81 Razvitije kommunikativnych sposobnostej u učenikov so specifičeskimi potrebnostjami pri pomošči klassičeskich i alternativnych metodov i strategij v obučeniji russkomu jazyku
2,29 2,29 Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu
0,00 0,00 Ruský jazyk a komunikace ve výzkumném záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
0,00 0,00 Pranostiky v ruských a českých příslovích a pořekadlech
0,00 0,00 Úloha učitele ruského jazyka při tvorbě Školního vzdělávacího programu aneb co trápí učitele při jeho sestavování?
0,00 0,00 Využití frazeologického minima ve školní praxi v česko-ruském porovnání jako pravdivého zrcadla národně-kulturní svébytnosti při vyučování ruštině
0,00 0,00 Verbalnyje sravnitelnyje oboroty s nazvanijami životnych i s sojuzom kak v russkom i češskom jazykach
0,00 0,00 Frazeosemantičeskoje pole charakter čeloveka v ustojčivych sravnenijach s sojuzom kak i s antroponimami.
23,40 46,80 Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Drama techniques in foreign language teaching to learners with SLD
0,00 0,00 Některé reáliové a lingvodidaktické aspekty frazeologismů při vyučování ruskému jazyku
46,80 46,80 Jazykové portfolio pro Rusko jako nástroj hodnocení a rozvíjení žáka
0,00 0,00 Primenenije igr na urokach russkogo jazyka (na frazeologičeskom materiale)
0,00 0,00 Problematika výuky ruštiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele
0,00 0,00 The Qualities Deciding about the Professional Fitness of a Teacher of Foreign Languages at Today´s School
0,56 2,26 Specifické poruchy učení a výuka cizím jazykům v mezinárodním kontextu
0,00 0,00 Styly učení a jejich využití v jazykovém vyučování na 2. stupni ZŠ
Back
(c) Michal Bulant, 2011