Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Mir čeloveka i mir životnych v ustojčivych verbalnych sravnenijach s animalizmami i s sojuzom kak pri izučeniji russkogo jazyka kak inostrannogo v češskoj škole
|
0,00 | 0,00 | Mentalnost i formirovanije kommunikativnoj, lingvističeskoj, sociolingvističeskoj i mežkulturnoj kompetencij u češskich studentov so specifičeskimi potrebnostami v obučeniji russkim frazemam
|
0,00 | 0,00 | Problematika interlingvní a intralingvní interference v počátečním vyučování ruštině u žáků se specifickými poruchami učení výsledky výzkumu provedeného na 2. stupni základních škol Jihomoravského kraje
|
6,72 | 6,72 | Rozvoj fonetické a fonologické kompetence ve výuce ruštině u žáků s narušenou komunikační schopností
|
0,00 | 0,00 | Semantizacija obraznych i kulturnoistoričeskich elementov v sravnitelnych frazeologizmach na zanatijach po russkomu jazyku kak inostrannomu
|
0,00 | 0,00 | Razvitije navykov čtenija u češskich staršeklassnikov so specifičeskimi obrazovatelnymi potrebnostami na načalnom etape obučenija russkomu jazyku kak vtoromu
|
0,43 | 1,72 | Žáci se sociokulturním znevýhodněním a výuka cizích jazyků
|
0,00 | 0,00 | Komunikativní přístup v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Communicative Approach in Foreign Language Teaching in Learners with SLD
|
0,00 | 0,00 | Intensifikacija sravnitelnych oborotov s imenami prilagatelnymi i s sojuzom kak v russkom i češskom jazykach
|
0,00 | 0,00 | K lingvodidaktickému potenciálu frazeologismů při výuce cizího jazyka (na příkladu ruštiny)
|
0,00 | 0,00 | Intenzifikace verbálních přirovnání s komparátorem jako v češtině a ruštině
|
1,47 | 1,47 | Interkulturní komunikace, integrace a edukace sociálně znevýhodněných žáků cizinců z východní Evropy v Jihomoravském kraji
|
0,00 | 0,00 | Ispolzovanije dramatičeskich elementov pri obučeniji russkomu jazyku u učenikov so specifičeskimi potrebnostami
|
0,00 | 0,00 | Partial Results from the Project Language and Communication Mapping the Teaching of Russian as Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disorders in the Czech Republic
|
0,00 | 0,00 | Pracovní listy k počátečnímu vyučování ruskému jazyku na 1. stupni základní školy
|
0,00 | 0,00 | Sémantické aspekty užití bionym jako symbolů pro lidskou činnost, povahové vlastnosti, postoje a zevnějšek človeka
|
3,81 | 3,81 | Razvitije kommunikativnych sposobnostej u učenikov so specifičeskimi potrebnostami pri pomošči klassičeskich i alternativnych metodov i strategij v obučeniji russkomu jazyku
|
2,00 | 2,00 | Problematika počáteční výuky ruskému jazyku u žáků s narušenou komunikační schopností, výsledky výzkumu
|
3,81 | 3,81 | Razvitije kommunikativnych sposobnostej u učenikov so specifičeskimi potrebnostjami pri pomošči klassičeskich i alternativnych metodov i strategij v obučeniji russkomu jazyku
|
2,29 | 2,29 | Problematika počáteční výuky ruského jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností - výsledky výzkumu
|
0,00 | 0,00 | Ruský jazyk a komunikace ve výzkumném záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Pranostiky v ruských a českých příslovích a pořekadlech
|
0,00 | 0,00 | Úloha učitele ruského jazyka při tvorbě Školního vzdělávacího programu aneb co trápí učitele při jeho sestavování?
|
0,00 | 0,00 | Využití frazeologického minima ve školní praxi v česko-ruském porovnání jako pravdivého zrcadla národně-kulturní svébytnosti při vyučování ruštině
|
0,00 | 0,00 | Verbalnyje sravnitelnyje oboroty s nazvanijami životnych i s sojuzom kak v russkom i češskom jazykach
|
0,00 | 0,00 | Frazeosemantičeskoje pole charakter čeloveka v ustojčivych sravnenijach s sojuzom kak i s antroponimami.
|
23,40 | 46,80 | Dramatická výchova v cizojazyčné výuce u žáků s SPU. Drama techniques in foreign language teaching to learners with SLD
|
0,00 | 0,00 | Některé reáliové a lingvodidaktické aspekty frazeologismů při vyučování ruskému jazyku
|
46,80 | 46,80 | Jazykové portfolio pro Rusko jako nástroj hodnocení a rozvíjení žáka
|
0,00 | 0,00 | Primenenije igr na urokach russkogo jazyka (na frazeologičeskom materiale)
|
0,00 | 0,00 | Problematika výuky ruštiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele
|
0,00 | 0,00 | The Qualities Deciding about the Professional Fitness of a Teacher of Foreign Languages at Today´s School
|
0,56 | 2,26 | Specifické poruchy učení a výuka cizím jazykům v mezinárodním kontextu
|
0,00 | 0,00 | Styly učení a jejich využití v jazykovém vyučování na 2. stupni ZŠ
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011