Foltýnová Darina ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
11,70 11,70 Výzkum rozvoje autoregulačních dovedností prostřednictvím informačních technologií na příkladu zeměpisného učiva
11,70 11,70 Vliv metakognitivních strategií na rozvoj dovedností žáků autoregulovat své učení
0,00 0,00 Využití dat GLOBE pro implementaci GIS do škol
0,00 0,00 Geografické informace v zdravotnické záchranné službě a možnosti jejich dynamické vizualizace
0,00 0,00 Geovizualizace v integovaném záchranném systému ČR
0,00 0,00 Geografické informace v zdravotnické záchranné službě a možnosti jejich dynamické vizualizace
0,00 0,00 GIS And RS Project Teaching/Training
0,00 0,00 Informační a komunikační technologie ve výuce zeměpisu na základní škole
0,00 0,00 Environmental Study of Landscape Dynamics
0,00 0,00 Zamyšlení nad geografickým kurikulem
0,00 0,00 Intensive program N-LARGE Guadalajara 2005
0,00 0,00 Project education GIS on primary school
0,00 0,00 Přehledová studie publikací k didaktice zeměpisu 1990-2004
0,00 0,00 Rozvoj metakognitivních strategií v projektové výuce zeměpisu
5,85 23,40 Fázový společenský posun a Česká republika
1,83 1,83 GIS project education on primary school in the Czech Republic
0,23 0,47 Projektová výuka GIS a Dálkového průzkumu Země
0,00 0,00 Současný stav využití geodat v klíčových organizacích krizového řízení v ČR
0,00 0,00 Využití GIS v orgánech činných v krizovém řízení ČR
0,00 0,00 Geoinformatika v přípravě učitelů, geoinformatika akartogafie ve škole
0,00 0,00 Co to je a kde to je aneb interpretace družicového snímku a interaktivní mapy čtenářem - začátečníkem
0,00 0,00 K zamyšlení - geografie maloobchodu
0,00 0,00 Kartografická vizualizace v krizovém řízení
0,00 0,00 Přeprava nebezpečných věcí, její sledování a vizualizace v rámci regionů
0,00 0,00 Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva
0,00 0,00 Utility Of a GLOBE Data For Implementation GIS To School
Back
(c) Michal Bulant, 2011