Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Kurikulární vymezení podpory učení sociálně znevýhodněných žáků ve školních vzdělávacích programech
|
0,00 | 0,00 | Příprava učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU v kontextu školských reforem
|
0,00 | 0,00 | Studie ze školní pedagogiky
|
15,60 | 46,80 | Sebehodnocení inkluzivního prostředí na 1. stupni základních škol
|
0,00 | 0,00 | Česká primární škola: jaká je a jakou bychom ji chtěli mít?
|
0,00 | 0,00 | Komunikace jako prostředek sebeevaluace učitelů v inkluzivní škole
|
0,00 | 0,00 | Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
|
0,00 | 0,00 | Jak řešit výuku mimořádně nadaných žáků ve školním vzdělávacím programu
|
0,00 | 0,00 | Jsme školou inkluzivní-školou pro všechny? Analýza škol, ukázky argumentace-vytváření školní kultury a klimatu podporujících inkluzi
|
0,45 | 1,35 | Kurikulární vymezení podpory učení sociálně znevýhodněných žáků ve školních vzdělávacích programech
|
0,00 | 0,00 | Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. st. ZŠ
|
0,00 | 0,00 | Intervence cvičného učitele při rozvíjení profesionálních dovedností studentů učitelství 1. stupně ZŠ
|
0,00 | 0,00 | Hodnocení studentů na souvislé praxi - hledání alternativ
|
0,00 | 0,00 | Daří se nám zkvalitňovat pregraduální přípravu učitelů 1. stupně základní školy na Pedagogické fakultě MU?
|
0,00 | 0,00 | REFLEKTIVNÍ POJETÍ PŘÍPRAVY NA UČITELSKOU PROFESI
|
0,00 | 0,00 | Portfolio v pregaduální přípravě učitele primární školy
|
0,00 | 0,00 | Zabezpečení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve školním vzdělávacím programu
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011