Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 3,36 | 6,72 | Nejčastější chyby ve studentských protokolech z předmětu Laboratorní cvičení z fyzikální chemie
|
0,00 | 0,00 | Obecná chemie na vysokých školách v České republice
|
0,00 | 0,00 | Textové učební pomůcky ve výuce chemie na českých středních školách
|
0,00 | 0,00 | Využívání textových prostředků v přípravě učitelů na výuku chemie a během ní
|
5,78 | 17,34 | ŽIRAFA, aneb soutěž ŽIvot, RAdost, FAntazie
|
2,24 | 6,72 | Žákovská soutěž ŽIRAFA
|
0,00 | 0,00 | Vliv předchozího studia na kvalitu zpracování protokolů z laboratorního cvičení z fyzikální chemie
|
0,00 | 0,00 | Výuka obecné chemie na veřejných vysokých školách v České republice
|
0,00 | 0,00 | Znalosti elementárního učiva obecné a fyzikální chemie mezi gymnazisty
|
0,00 | 0,00 | Test aplikačních schopností: Rozumíme fyzikální chemii?
|
0,00 | 0,00 | Test elementárních znalostí z obecné a fyzikální chemie
|
11,70 | 23,40 | Řešené příklady z fyzikální chemie III. Molekulární transport, teorie reakční rychlosti
|
0,00 | 0,00 | Elementární učivo obecné a fyzikální chemie: jak umíme využít své znalosti?
|
0,00 | 0,00 | Hrátky s ohněm: otázky pro školní děti.
|
0,00 | 0,00 | Princip testu aplikačních dovedností a některé závěry pro obor obecné a fyzikální chemie
|
0,00 | 0,00 | Chemická kinetika pohledem studentů
|
0,00 | 0,00 | Classification of Chemical Calculations according to the Complexity of the Examples
|
0,00 | 0,00 | Test z obecné a fyzikální chemie - vybrané odpovědi respondentů
|
0,00 | 0,00 | Test aplikačních dovedností a jeho základní charakteristiky
|
7,00 | 14,00 | Teploměr, tlakový hrnec a škola
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011