Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Problematika terapie specificky narušeného vývoje řeči z pohledu logpedů ze speciálně pedagogických center
|
0,00 | 0,00 | Problematika terapie specificky narušeného vývoje řeči z pohledu logopedů ze speciálně pedagogických center
|
0,00 | 0,00 | Žák se specificky narušeným vývojem řeči v základní škole.
|
0,00 | 0,00 | Komunikační kompetence a narušená komunikačníschopnost u žáků na 1. stupni základních škol
|
0,00 | 0,00 | Komunikační kompetence a narušená komunikační schopnost u žáků na 1. stupni základních škol
|
0,61 | 1,23 | Komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním
|
0,00 | 0,00 | Komunikační schopnosti žáků se sociálním znevýhodněním
|
0,00 | 0,00 | Možnosti komunikace s dětmi a žáky s vývojovou dysfázií
|
0,00 | 0,00 | Přístupy k terapii vývojové dysfázie
|
2,15 | 2,15 | Přístupy k terapii vývojové dysfázie
|
1,89 | 1,89 | Aplikace principů alternativní a augmentativní komunikace v terapii vývojové dysfázie
|
1,87 | 1,87 | Analýza využití pomůcek u žáků se specificky narušeným vývojem řeči
|
0,00 | 0,00 | Vývojová dysfázie z pohledu francouzské logopedické praxe
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011