Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Několik úloh pro práci s nadanými žáky v matematice
|
0,00 | 0,00 | Proč mají děti problémy v matematice
|
0,00 | 0,00 | Rozvoj matematických dovedností u dětí ze znevýhodněného sociokulturního prostředí
|
1,78 | 3,57 | Příprava učitelů k práci s matematickými talenty
|
0,00 | 0,00 | Pregraduální příprava budoucích učitelů matematiky
|
1,56 | 3,12 | The Preparation of Math-Teacher to Work with Mathematical Talents
|
0,00 | 0,00 | Rámcový vzdělávací program a výuka matematiky na základní škole
|
0,00 | 0,00 | Vliv dyskalkulie na profesní orientaci žáka
|
0,00 | 0,00 | Vzdělávání učitelů matematiky a kurikulární reforma
|
11,70 | 11,70 | Co, proč a jak ve školské matematice I. Číslo nula.
|
11,70 | 11,70 | Co, proč a jak ve školské matematice II. Zlomky
|
11,70 | 11,70 | Co, proč a jak ve školské matematice III. Operace se zlomky- sčítání a odčítání.
|
11,70 | 11,70 | Co, proč a jak ve školské matematice IV. Operace se zlomky - násobení a dělení zlomků.
|
0,00 | 0,00 | Kaskády úloh jako prostředek rozvíjení matematického nadání žáků
|
2,30 | 6,91 | Gift for Mathematics and care of the talents
|
0,00 | 0,00 | Kaskády úloh jako prostředek rozvíjení matematického nadání žáků
|
0,00 | 0,00 | Komunikační bariéry v matematice u dětí s poruchami učení
|
0,00 | 0,00 | Hry k tématu zlomky a desetinná čísla
|
0,00 | 0,00 | Kultivace funkčního myšlení na 1. stupni ZŠ
|
0,00 | 0,00 | Hry a kouzla s čísly
|
0,00 | 0,00 | Hry a kouzla s čísly
|
0,00 | 0,00 | Hry k tématu zlomky a desetinná čísla
|
2,28 | 2,28 | Učitel matematiky a jeho role v práci s dětmi se specifickými poruchami učení
|
0,00 | 0,00 | Tvořivost v geometrii - geometrie pomocí překládání papíru
|
11,70 | 11,70 | Co, proč a jak ve školské matematice V, celá čísla, zejména záporná
|
0,00 | 0,00 | Matematika na základní škole - problematika změn kurikula a změn role a klíčových kompetencí učitele matematiky
|
0,00 | 0,00 | Matematika na základní škole - problematika změn kurikula a změn role a klíčových kompetencí učitele matematiky
|
3,27 | 6,53 | Objevováním známého učíme objevovat neznámé
|
5,17 | 10,34 | Náměty úloh pro práci s nadanými žáky v matematice v rámci inkluzivního vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Osobní zkušenosti s dalším vzděláváním učitelů
|
5,17 | 10,34 | Náměty úloh pro práci s nadanými žáky v matematice v rámci inklutivního vzdělávání
|
0,00 | 0,00 | Objevováním známého učíme objevovat neznámé
|
1,89 | 5,67 | Matematické nadání a péče o talenty
|
0,00 | 0,00 | Matematika a vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
|
0,00 | 0,00 | Přirozená čísla a posloupnosti jeko prostředek rozvíjení exaktního myšlení žáků
|
0,00 | 0,00 | Přesnost vyjadřování v matematice je odrazem přesnosti myšlení
|
0,00 | 0,00 | Reprezentace figurálních čísel
|
5,54 | 11,08 | Subject matters of tasks for work with gifted pupils in math within the inclusive education
|
0,00 | 0,00 | Žáci se specifickými vzdělávacími potřebami a jejich vzdělávání v matematice
|
11,70 | 11,70 | Co, proč a jak ve školské matematice VI. Násobení a dělení celých čísel
|
0,00 | 0,00 | Didaktické problémy výuky žáků s poruchami učení, zejména s dyskalkulií
|
0,00 | 0,00 | Dopravní výchova ve výuce matematiky na ZŠ
|
2,46 | 46,80 | Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část I.
|
0,00 | 0,00 | Děti s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí
|
2,46 | 46,80 | Dopravní výchova v RVP pro 1. stupeň ZŠ
|
0,00 | 0,00 | Dopravní výchova a výuka matematiky na ZŠ
|
2,46 | 46,80 | Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část II. Využití učiva 2. stupně ZŠ pro dopravní výchovu
|
6,72 | 6,72 | Dyskalkulie versus matematika na střední škole
|
0,00 | 0,00 | Dyskalkulie a další specifické poruchy učení v matematice
|
0,00 | 0,00 | Motivace žáků v matematice
|
0,00 | 0,00 | Nadané děti a matematika
|
0,00 | 0,00 | matematická gramotnost absolventů základní školy
|
15,60 | 46,80 | Poruchy učení v matematice a možnosti jejich nápravy
|
0,00 | 0,00 | Postavení dyskalkuliků na základní škole
|
0,00 | 0,00 | Rámcový vzdělávací program a výuka matematiky na 1. stupni ZŠ
|
0,00 | 0,00 | RVP a vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
|
0,00 | 0,00 | RVP a vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
|
0,00 | 0,00 | Výchova k hodnotám ve výuce matematiky
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011