Blažková Růžena ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,00 0,00 Několik úloh pro práci s nadanými žáky v matematice
0,00 0,00 Proč mají děti problémy v matematice
0,00 0,00 Rozvoj matematických dovedností u dětí ze znevýhodněného sociokulturního prostředí
1,78 3,57 Příprava učitelů k práci s matematickými talenty
0,00 0,00 Pregraduální příprava budoucích učitelů matematiky
1,56 3,12 The Preparation of Math-Teacher to Work with Mathematical Talents
0,00 0,00 Rámcový vzdělávací program a výuka matematiky na základní škole
0,00 0,00 Vliv dyskalkulie na profesní orientaci žáka
0,00 0,00 Vzdělávání učitelů matematiky a kurikulární reforma
11,70 11,70 Co, proč a jak ve školské matematice I. Číslo nula.
11,70 11,70 Co, proč a jak ve školské matematice II. Zlomky
11,70 11,70 Co, proč a jak ve školské matematice III. Operace se zlomky- sčítání a odčítání.
11,70 11,70 Co, proč a jak ve školské matematice IV. Operace se zlomky - násobení a dělení zlomků.
0,00 0,00 Kaskády úloh jako prostředek rozvíjení matematického nadání žáků
2,30 6,91 Gift for Mathematics and care of the talents
0,00 0,00 Kaskády úloh jako prostředek rozvíjení matematického nadání žáků
0,00 0,00 Komunikační bariéry v matematice u dětí s poruchami učení
0,00 0,00 Hry k tématu zlomky a desetinná čísla
0,00 0,00 Kultivace funkčního myšlení na 1. stupni ZŠ
0,00 0,00 Hry a kouzla s čísly
0,00 0,00 Hry a kouzla s čísly
0,00 0,00 Hry k tématu zlomky a desetinná čísla
2,28 2,28 Učitel matematiky a jeho role v práci s dětmi se specifickými poruchami učení
0,00 0,00 Tvořivost v geometrii - geometrie pomocí překládání papíru
11,70 11,70 Co, proč a jak ve školské matematice V, celá čísla, zejména záporná
0,00 0,00 Matematika na základní škole - problematika změn kurikula a změn role a klíčových kompetencí učitele matematiky
0,00 0,00 Matematika na základní škole - problematika změn kurikula a změn role a klíčových kompetencí učitele matematiky
3,27 6,53 Objevováním známého učíme objevovat neznámé
5,17 10,34 Náměty úloh pro práci s nadanými žáky v matematice v rámci inkluzivního vzdělávání
0,00 0,00 Osobní zkušenosti s dalším vzděláváním učitelů
5,17 10,34 Náměty úloh pro práci s nadanými žáky v matematice v rámci inklutivního vzdělávání
0,00 0,00 Objevováním známého učíme objevovat neznámé
1,89 5,67 Matematické nadání a péče o talenty
0,00 0,00 Matematika a vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
0,00 0,00 Přirozená čísla a posloupnosti jeko prostředek rozvíjení exaktního myšlení žáků
0,00 0,00 Přesnost vyjadřování v matematice je odrazem přesnosti myšlení
0,00 0,00 Reprezentace figurálních čísel
5,54 11,08 Subject matters of tasks for work with gifted pupils in math within the inclusive education
0,00 0,00 Žáci se specifickými vzdělávacími potřebami a jejich vzdělávání v matematice
11,70 11,70 Co, proč a jak ve školské matematice VI. Násobení a dělení celých čísel
0,00 0,00 Didaktické problémy výuky žáků s poruchami učení, zejména s dyskalkulií
0,00 0,00 Dopravní výchova ve výuce matematiky na ZŠ
2,46 46,80 Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část I.
0,00 0,00 Děti s nadáním pro matematiku potřebují podnětné prostředí
2,46 46,80 Dopravní výchova v RVP pro 1. stupeň ZŠ
0,00 0,00 Dopravní výchova a výuka matematiky na ZŠ
2,46 46,80 Dopravní výchova v RVP pro 2. stupeň ZŠ. Část II. Využití učiva 2. stupně ZŠ pro dopravní výchovu
6,72 6,72 Dyskalkulie versus matematika na střední škole
0,00 0,00 Dyskalkulie a další specifické poruchy učení v matematice
0,00 0,00 Motivace žáků v matematice
0,00 0,00 Nadané děti a matematika
0,00 0,00 matematická gramotnost absolventů základní školy
15,60 46,80 Poruchy učení v matematice a možnosti jejich nápravy
0,00 0,00 Postavení dyskalkuliků na základní škole
0,00 0,00 Rámcový vzdělávací program a výuka matematiky na 1. stupni ZŠ
0,00 0,00 RVP a vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
0,00 0,00 RVP a vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
0,00 0,00 Výchova k hodnotám ve výuce matematiky
Back
(c) Michal Bulant, 2011