Beránek Jaroslav ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
0,00 0,00 Mohou kvadratické rovnice rozvíjet matematické myšlení?
14,45 14,45 Polynomy a řešení rovnic netradičně
0,00 0,00 Školní matematické soutěže - řešení zajímavých úloh
0,00 0,00 Symetrické polynomy v úlohách z elementární geometrie
0,00 0,00 Survey of certain Brno group results in the area of multistructures of preference relations
0,00 0,00 Školní matematické soutěže - řešení zajímavých úloh
0,00 0,00 Logické úlohy na 1. stupni základní školy
0,00 0,00 Funkcionální rovnice a jejich řešení ve školské matematice
0,00 0,00 Kvadratické rovnice známé i neznámé
0,00 0,00 Kritéria dělitelnosti známá i neznámá
0,00 0,00 Teorie čísel v přípravě učitelů 1. stupně základní školy
0,00 0,00 Volba vhodného označení - cesta k úspěchu při řešení úloh
0,00 0,00 Kombinatorika ve vztahu k vyučování matematice na 1. stupni základní školy
0,00 0,00 Funkcionální rovnice ve školské matematice
0,00 0,00 Iterace reálných funkcí a školská matematika
0,00 0,00 O průměrech a jejich funkcionální charakterizaci
0,00 0,00 Pickova věta v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ
0,00 0,00 Polynomy v matematických úlohách
0,00 0,00 O nekomutativní transpoziční hypergrupě lineárních prostorů hladkých funkcí dimenze dvě
0,00 0,00 O nekomutativní grupě lineárních prostorů hladkých funkcí dimenze dvě
0,00 0,00 O nekomutativní grupě lineárních prostorů hladkých funkcí
0,00 0,00 Řešení zajímavých úloh jako prostředek rozvíjení znalostí studentů
0,00 0,00 Transformace konečných množin a jejich druhé iterativní kořeny
0,00 0,00 Cantorova množina ve vysokoškolské matematice
0,00 0,00 Catalanova čísla a jejich užití
0,00 0,00 Binární algebraické operace definované na konečných množinách
0,00 0,00 Algebraické struktury a multistruktury vytvářené prostory řešení lineárních homogenních diferenciálních rovnic n-tého řádu
0,00 0,00 Netradiční úlohy o goniometrických funkcích
0,00 0,00 Netradiční úlohy o reálných číslech
0,00 0,00 Práce s talentovanými žáky v matematice vede k úspěch u talentových přijímacích zkoušek
0,00 0,00 Rámcový vzdělávací program a výuka matematiky na 1. stupni ZŠ
0,00 0,00 O vyvážených trojicích a Josephusově problému
0,00 0,00 Problémové vyučování v matematice - goniometrické rovnice a funkce
0,00 0,00 Řešení rekurentních formulí a funkcionálních rovnic
Back
(c) Michal Bulant, 2011