Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,00 | 0,00 | Mohou kvadratické rovnice rozvíjet matematické myšlení?
|
14,45 | 14,45 | Polynomy a řešení rovnic netradičně
|
0,00 | 0,00 | Školní matematické soutěže - řešení zajímavých úloh
|
0,00 | 0,00 | Symetrické polynomy v úlohách z elementární geometrie
|
0,00 | 0,00 | Survey of certain Brno group results in the area of multistructures of preference relations
|
0,00 | 0,00 | Školní matematické soutěže - řešení zajímavých úloh
|
0,00 | 0,00 | Logické úlohy na 1. stupni základní školy
|
0,00 | 0,00 | Funkcionální rovnice a jejich řešení ve školské matematice
|
0,00 | 0,00 | Kvadratické rovnice známé i neznámé
|
0,00 | 0,00 | Kritéria dělitelnosti známá i neznámá
|
0,00 | 0,00 | Teorie čísel v přípravě učitelů 1. stupně základní školy
|
0,00 | 0,00 | Volba vhodného označení - cesta k úspěchu při řešení úloh
|
0,00 | 0,00 | Kombinatorika ve vztahu k vyučování matematice na 1. stupni základní školy
|
0,00 | 0,00 | Funkcionální rovnice ve školské matematice
|
0,00 | 0,00 | Iterace reálných funkcí a školská matematika
|
0,00 | 0,00 | O průměrech a jejich funkcionální charakterizaci
|
0,00 | 0,00 | Pickova věta v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ
|
0,00 | 0,00 | Polynomy v matematických úlohách
|
0,00 | 0,00 | O nekomutativní transpoziční hypergrupě lineárních prostorů hladkých funkcí dimenze dvě
|
0,00 | 0,00 | O nekomutativní grupě lineárních prostorů hladkých funkcí dimenze dvě
|
0,00 | 0,00 | O nekomutativní grupě lineárních prostorů hladkých funkcí
|
0,00 | 0,00 | Řešení zajímavých úloh jako prostředek rozvíjení znalostí studentů
|
0,00 | 0,00 | Transformace konečných množin a jejich druhé iterativní kořeny
|
0,00 | 0,00 | Cantorova množina ve vysokoškolské matematice
|
0,00 | 0,00 | Catalanova čísla a jejich užití
|
0,00 | 0,00 | Binární algebraické operace definované na konečných množinách
|
0,00 | 0,00 | Algebraické struktury a multistruktury vytvářené prostory řešení lineárních homogenních diferenciálních rovnic n-tého řádu
|
0,00 | 0,00 | Netradiční úlohy o goniometrických funkcích
|
0,00 | 0,00 | Netradiční úlohy o reálných číslech
|
0,00 | 0,00 | Práce s talentovanými žáky v matematice vede k úspěch u talentových přijímacích zkoušek
|
0,00 | 0,00 | Rámcový vzdělávací program a výuka matematiky na 1. stupni ZŠ
|
0,00 | 0,00 | O vyvážených trojicích a Josephusově problému
|
0,00 | 0,00 | Problémové vyučování v matematice - goniometrické rovnice a funkce
|
0,00 | 0,00 | Řešení rekurentních formulí a funkcionálních rovnic
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011