Bazalová Barbora ( search by name in IS MU /auth )

Body na spoluautora Body za publikaci pro MU Odkaz ISVaV
6,24 6,24 Mimořádně nadané děti s PAS.
0,00 0,00 Speciální potřeby žáků s poruchami autistického spektra. Realizace výzkumného záměru
0,00 0,00 Sociální aspekty autismu.
5,32 5,32 Asperger Syndrome - Genius or Disability?
4,73 4,73 Aspergerův syndrom - genialita nebo postižení?
0,00 0,00 Vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra v Jihomoravském kraji. Realizace výzkumného záměru
46,80 46,80 Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v zemích Evropské unie a v dalších vybraných zemích
5,79 5,79 Especially Gifted Autistic Children. Savant Syndrome
0,70 0,70 Psychoemocionální dimenze postižení. Vlastní já-identita.
1,85 1,85 Psychopedie
0,00 0,00 Poruchy autistického spektra (PAS)
0,00 0,00 Speciální pedagogika 1
0,00 0,00 Special pedagogy 1
11,70 11,70 Sexualita a sexuální výchova u osob s mentálním postižením v institucionálních podmínkách.
0,00 0,00 Proces osvojování jazyka u dětí s poruchami autistického spektra.
3,34 46,80 Pregraduate Teacher Training 2.
5,85 11,70 Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve Finsku. Zkušenosti z pobytu v rámci mobilit učitelů programu Socrates Erasmus ve Finsku, Jyväskyle, na Jyväskylä University of Applied Sciencies, Teacher Education College
0,00 0,00 Výchozí data pro výzkum v oblasti poruch autistického spektra (PAS) v Jihomoravském kraji.
0,00 0,00 Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve Finsku
0,00 0,00 Výchozí data pro výzkum v oblasti poruch autistického spektra (PAS) v Jihomoravském kraji.
0,00 0,00 Downův syndrom na univerzitě v Brně. Publikace a filmy o Downově syndromu.
0,00 0,00 Bildung der Schüler mit Störungen des autistischen Spektrums in der Tschechischen Republik
0,00 0,00 Recenze publikace OPATŘILOVÁ, D., ZÁMEČNÍKOVÁ, D. Somatopedie. Texty k distančnímu vzdělávání. Brno : Paido, 2007. ISBN 978-80-7315-137-9.
0,00 0,00 Role sociálních služeb v procesu inkluzivního vzdělávání
0,00 0,00 Role sociálních služeb v procesu inkluzivního vzdělávání
Back
(c) Michal Bulant, 2011