Body na spoluautora | Body za publikaci pro MU | Odkaz ISVaV | 0,15 | 0,30 | Speciální školství v České republice
|
0,28 | 1,11 | Schülerinnen und Schüler mit sonderpädagogischem Förderbedarf in der tschechischen Grundschule
|
0,00 | 0,00 | Sociální aspekty a strategie přístupů k žákům se specifickými poruchami učení
|
0,00 | 0,00 | Romové ve speciálním vzdělávání
|
0,33 | 0,66 | Activation and Education Center
|
0,00 | 0,00 | Asistent pedagoga v přípravné třídě základní školy
|
0,00 | 0,00 | Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení
|
1,87 | 1,87 | Volba povolání u žáků se specifickými poruchami učení
|
0,00 | 0,00 | Asistent pedagoga v přípravné třídě základní školy
|
23,40 | 46,80 | Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III.
|
0,00 | 0,00 | Learning styles in education of pupils with specific learning difficulties
|
1,05 | 3,15 | Integrativní/inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
|
0,37 | 0,75 | Integrace/inkluze integrovaného poradenství do služeb v ČR - projekt EQUAL
|
0,00 | 0,00 | Integrace handicapovaných na trhu práce v mezinárodní dimenzi
|
11,70 | 11,70 | Integrované poradenství v Dolním Rakousku
|
0,00 | 0,00 | Kapitoly ze specifických poruch učení II. Reedukace specifických poruch učení (ed)
|
0,00 | 0,00 | Možnosti reedukační péče a podpory u žáků se specifickými poruchami učení
|
1,75 | 3,51 | Podmínky integrativního/inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice
|
1,29 | 2,59 | Podmínky integrativního inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
|
46,80 | 46,80 | Současné trendy v edukaci dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR
|
0,00 | 0,00 | Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole
|
0,00 | 0,00 | Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
|
0,00 | 0,00 | Integration Jugendlicher mit Behinderungen in den Arbeitsmarkt aus transnationaler Sicht
|
0,58 | 1,16 | Pedagogicko-psychologické poradenské služby
|
0,98 | 1,97 | Podmínky integrativního inkluzivního vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole v České republice.
|
0,00 | 0,00 | Příprava na povolání jedinců se specifickými poruchami učení
|
0,00 | 0,00 | Strategie v edukaci jedinců s SPU na 2. stupni základních škol
|
15,60 | 46,80 | Strategie ve vzdělávání žáků s mentálním postižením v odborném učilišti a na praktické škole
|
0,00 | 0,00 | Příprava na povolání jedinců se specifickými poruchami učení
|
11,70 | 11,70 | Přístupy k počátečnímu vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním
|
0,00 | 0,00 | Problematika jedinců s poruchou pozornosti (ADHD) v zahraničním výzkumu
|
0,00 | 0,00 | Vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním v přípravné třídě základní školy v období 2000-2008
|
0,00 | 0,00 | Vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním v přípravné třídě základní školy v období 2000-2008
|
0,42 | 1,27 | Zur Ausbildung von Lehrer/-inne/-n an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität im Hinblick auf die Arbeit mit Schüler/-inne/-n mit sonderpädagogischem Förderbedarf
|
0,00 | 0,00 | Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému
|
0,00 | 0,00 | Assessment a podpůrná diagnostika ve školském systému
|
0,33 | 0,66 | Centrum Edukacji i Aktywizacji
|
1,69 | 1,69 | Analýza podmínek vzdělávání v přípravných třídách.
|
0,00 | 0,00 | Asistent pedagoga v edukaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním
|
0,00 | 0,00 | Některá specifika v přístupech k edukaci žáků s lehkým mentálním postižením
|
0,00 | 0,00 | Osoby se specifickými poruchami učení v dospělosti a strategie pro volbu povolání
|
0,00 | 0,00 | Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
|
23,40 | 46,80 | Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a specifické poruchy učení
|
0,00 | 0,00 | Styly učení v edukaci jedinců se specifickými poruchami učení
|
0,46 | 0,93 | Rodina s dítětem se zdravotním postižením
|
0,75 | 1,51 | Vliv současných změn v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na přípravu učitelů.
|
2,78 | 2,78 | Specifické poruchy učení
|
0,00 | 0,00 | Vliv současných změn v edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na přípravu speciálních pedagogů v České republice
|
0,26 | 1,03 | Bildung von Schulern mit sonderpadagogischem Forderbedarf in der Tschechischen Republik - Vorstellung eines geplanten Forschungsprojektes
|
Back
(c) Michal Bulant, 2011